Vi fik jo den lille dejlige Louise i juni 2009.. Ja så helt lille er hun jo ikke mere..
Men tiden siden hun kom har bare været så kaotisk..
Først havde hun kolik i 3 mdr og selvom det egentlig stoppede der kolikken, så var hun meget mærket af det længe efter..
Så har begge tøser været mega meget syge on/off...
Lærke reagerede for vildt på og være blevet storsøster og kunne slet ikke finde sig selv og sin plads her i hjemmet...
Jeg har været mega stresset pga det hele.. Manden blev fyret,men fik da heldigvis nyt arbejde igen..
Louise har ikke ville sove ordenltig hverken om dagen eller om natten...
Hun har haft utrolig mange skrigeture, særlig når hun er alnene med farmand ogja sådan har der bare været så meget siden juni måned..
Men nu er godt 8 mdr efter, er der endelig ved og falde ro på det hele..
Lærke er blevet 4 år.... Hun er så glad og tilpas og elsker sin lillesøter og hun er en suveræn store søster..
Manden er glad for sit nye arbejde...
Og prikken over i'et er at Louise endelig er begyndt at sove godt både om dagen og om natten,...
Hun spiser fint og er blevet en rigtig nem pige...
Hun sover næsten igennem nu, så det er så skønt.
Og jeg kan mærke at jeg endelig er ved og få mit sædvanlige overskud igen og er endelig begyndt og være glad igen...
Utroligt hva manglende søvn kan gøre ved en.....
følte mig som en mega dårlig mor længe, men havde heldigvis et suverænt netværk der holdt mig oppe og en dejlig mand der også støtter mig kanont....
Ville da bare lige dele noget godt med jer her i det trælse snevejr...
Anmeld