føj for den lede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LouiseNielsen

Ja det er sket før det der.... Derfor bliver Nicklas altid vasket med en klud med sæbe inden han kommer ud og sover middags søvn, så lugten af mad i hvert fald ikke logger rottterne til...

Og han sover altså også ude selvom det er så kold, han er bare pakket lidt beder ind... Det er klart sundest de sover ude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

LouiseLarsen skriver:

Ja det er sket før det der.... Derfor bliver Nicklas altid vasket med en klud med sæbe inden han kommer ud og sover middags søvn, så lugten af mad i hvert fald ikke logger rottterne til...

Og han sover altså også ude selvom det er så kold, han er bare pakket lidt beder ind... Det er klart sundest de sover ude!

Sjovt folk altid bruger det argument...på trods af at der er absolut ingen undersøgelser der viser at det er sundere.

Men lad nu det ligge. Det er en helt anden snak.

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Rikke&Liam skriver:

Sjovt folk altid bruger det argument...på trods af at der er absolut ingen undersøgelser der viser at det er sundere.

Men lad nu det ligge. Det er en helt anden snak.

Nej, men det er vel logik at de sover bedst ude i den friske luft....

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

LouiseLarsen skriver:

Nej, men det er vel logik at de sover bedst ude i den friske luft....

Nej, ikke hvis du spørger mig!

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Rikke&Liam skriver:

Nej, ikke hvis du spørger mig!

Må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Må jeg spørge hvorfor?

Ja, det må du da gerne.

I det hele taget er jeg ikke tilhænger af at børn skal ligge nede i en barnevogn og kukkelure helt alene i store dele af deres 1. år.

Min Liam sover som oftest i viklen hos mig, når jeg handler, laver mad eller lign. hvis ikke, sover han i hans egen seng. Og han er ærligt talt et af de sundeste børn jeg kender... han har endnu ikke engang været forkølet eller haft feber. Han har aldrig sovet udendørs.

Det er helt sikkert at de var sundere for børn at sove undendørs dengang man fyrede med koks og andet skidt. Men idag mener jeg absolut ikke det er nødvendigt.

Tror faktisk det på mange punkter er mere usundt at sove undendørs pga. de store mængder bilos og lign. vores "friske" luft er fyldt med. Og hvis barnet ligger gemt bag regnslag og stofbleer hvor megen udskiftning af luften tror du så egentlig der er?

Grunden til at små børn skal have tilskud af d-vitaminer er jo også fordi de tilbringer alt for lang tid i barnevognen.

Liam får frisk luft hver dag når han hænger hos mig, samtidig kan han se sig omkring og få en masse nye og spændende indtryk og en lille lur et sted hvor han føler sig allermest tryg.

(hov...det blev lidt langt).

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Rikke&Liam skriver:

Ja, det må du da gerne.

I det hele taget er jeg ikke tilhænger af at børn skal ligge nede i en barnevogn og kukkelure helt alene i store dele af deres 1. år.

Min Liam sover som oftest i viklen hos mig, når jeg handler, laver mad eller lign. hvis ikke, sover han i hans egen seng. Og han er ærligt talt et af de sundeste børn jeg kender... han har endnu ikke engang været forkølet eller haft feber. Han har aldrig sovet udendørs.

Det er helt sikkert at de var sundere for børn at sove undendørs dengang man fyrede med koks og andet skidt. Men idag mener jeg absolut ikke det er nødvendigt.

Tror faktisk det på mange punkter er mere usundt at sove undendørs pga. de store mængder bilos og lign. vores "friske" luft er fyldt med. Og hvis barnet ligger gemt bag regnslag og stofbleer hvor megen udskiftning af luften tror du så egentlig der er?

Grunden til at små børn skal have tilskud af d-vitaminer er jo også fordi de tilbringer alt for lang tid i barnevognen.

Liam får frisk luft hver dag når han hænger hos mig, samtidig kan han se sig omkring og få en masse nye og spændende indtryk og en lille lur et sted hvor han føler sig allermest tryg.

Puha...det blev lidt langt.

Tak for dit svar....

Kan på nogen punkter godt se hvad du mener, men jeg deler ikke helt din holdning.... Men er måske fordi vi ikke bor et sted hvor der er fuld af bilos osv... Ved godt det hænger i luften, meeen ja jeg er stadig sikker på at, i hvert fald nogen børn sover bedst og har bedst af at sove ude. Men er nok alt efter hvad de er vand til...

Nicklas har langt fra brugt det meste af hans tid i barnevognen, selvom han sover deri og har gjort det siden spæd...

kram

Anmeld

3. februar 2010

qp

Øv øv får helt ondt i maven nu.. Min søn sover ude i barnevogn i vuggestuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.