Skal til gynækolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.446 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Lou

Jeg har et lidt underligt forløb bag mig.. har gået uden mens. siden jeg stoppende med p piller for et år siden, samtidig har jeg nogle andre hormonelle problemer, men ikke dem som er normale ved PCO.

Jeg er nu blevet henvist tit gynækolog af min læge, og ud af alle dem jeg kan vælge mellem er kun en kvinde. Det er en Helen Rasmussen i Næstved. Er der nogen som har erfaringer med hende?

Bedste hisner Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lou skriver:

Jeg har et lidt underligt forløb bag mig.. har gået uden mens. siden jeg stoppende med p piller for et år siden, samtidig har jeg nogle andre hormonelle problemer, men ikke dem som er normale ved PCO.

Jeg er nu blevet henvist tit gynækolog af min læge, og ud af alle dem jeg kan vælge mellem er kun en kvinde. Det er en Helen Rasmussen i Næstved. Er der nogen som har erfaringer med hende?

Bedste hisner Louise

Kender hende desværre ikke, men viser det sig, at hun ikke er tilfredsstillende kender jeg en rigtig god en i kbh. Ja, det er langt at tage, men hun er virkelig god til sit fag.

Håber du finder ud af hvad der er los, og at det ikke er noget særlig alvorligt.

Kh

Anmeld

3. februar 2010

Sujan

Jeg har været hos Helen. Men ikke i forbindelse med at prøve at blive gravid. Helen er lidt skør men grundig, direkte og fortæller tingene som man kan forstå det. Min mor har gået hos hende i et par år, i forbindelse med celle forandringer og er også meget glad for hende. Man kan spørge hende om alt. (er et par år siden efterhånden, men regner med hun stadig er sådan)

Anmeld

3. februar 2010

Lou

Alexis skriver:

Kender hende desværre ikke, men viser det sig, at hun ikke er tilfredsstillende kender jeg en rigtig god en i kbh. Ja, det er langt at tage, men hun er virkelig god til sit fag.

Håber du finder ud af hvad der er los, og at det ikke er noget særlig alvorligt.

Kh

Nej jeg håber heller ikke der er nogen alvorligt i vejen, men er selvfølgelige lidt nervøs.

Hvis jeg ikke bliver glad for Helen, så kan det godt være jeg må have nummeret på hende du kan anbefale.. så skriver jeg lige til dig igen. Tak fordi du besvarede mit indlæg

Kh Louise

Anmeld

3. februar 2010

Lou

Sujan skriver:

Jeg har været hos Helen. Men ikke i forbindelse med at prøve at blive gravid. Helen er lidt skør men grundig, direkte og fortæller tingene som man kan forstå det. Min mor har gået hos hende i et par år, i forbindelse med celle forandringer og er også meget glad for hende. Man kan spørge hende om alt. (er et par år siden efterhånden, men regner med hun stadig er sådan)

God men skør.... lyder herligt

Jamen så længe hun er dygtig til sit arbejde, så er det helt perfekt. Så må man tage det andet som det kommer... men jeg er desværre meget blufærdig, så jeg kan ikke lige have tanken om at skulle have en mand som gyn, ved godt det er lidt tåbeligt.

Tusind tak for besvarelsen, det er meget rart at vide lidt på forhånd.

Kh Louise

Anmeld

4. februar 2010

Sujan

Lou skriver:

God men skør.... lyder herligt

Jamen så længe hun er dygtig til sit arbejde, så er det helt perfekt. Så må man tage det andet som det kommer... men jeg er desværre meget blufærdig, så jeg kan ikke lige have tanken om at skulle have en mand som gyn, ved godt det er lidt tåbeligt.

Tusind tak for besvarelsen, det er meget rart at vide lidt på forhånd.

Kh Louise

Altså min oplevelse hos hende var lidt blandet. Men var meget ung og var første gang hos en gynækolog.
Hun førte et kamara op og sagde "Sikke en fin livmoder, kan du se jeg prikker til den med kameraet" Jeg tænkte ja er du sød at holde op!!!!!!

Senere spurgte hun " Slikker du meget?" Men jeg tænker som en gal over hvad fanden hun meget svare jeg "øhhh.... Nej"
"Spiser du meget vingummi"......"øh... NEj" blev så forvirret at jeg ikke spurgte om hvad det havde af betydning og hvorfor hun spurgte...

Men som sagt så er hun rigtig dygtig. BAre meget direkte, så man skal lige over det med at være blufærdig og sådan. Men skriv når du har været hos hende.

Anmeld

12. februar 2010

Lou

Sujan skriver:

Altså min oplevelse hos hende var lidt blandet. Men var meget ung og var første gang hos en gynækolog.
Hun førte et kamara op og sagde "Sikke en fin livmoder, kan du se jeg prikker til den med kameraet" Jeg tænkte ja er du sød at holde op!!!!!!

Senere spurgte hun " Slikker du meget?" Men jeg tænker som en gal over hvad fanden hun meget svare jeg "øhhh.... Nej"
"Spiser du meget vingummi"......"øh... NEj" blev så forvirret at jeg ikke spurgte om hvad det havde af betydning og hvorfor hun spurgte...

Men som sagt så er hun rigtig dygtig. BAre meget direkte, så man skal lige over det med at være blufærdig og sådan. Men skriv når du har været hos hende.

Nå jeg har ikke kunnet få fat i hende, har en stærk mistanke om at hun bare løfter røret af når hun har telefontid, for den er konstant optaget.

Men efter det du fortæller, ved jeg heller ikke helt om jeg har lyst til at gå hos hende, hun lyder godt nok speciel. Det er trods alt en oplevelse der er meget ubekvemt i forvejen, så man har måske ikke lige brug for en der får en til at føle sig endnu mere utilpas.

Nu prøver jeg at forhøre mig om der er nogle der har erfaringer med andre kvidelige gynækologer.

Anmeld

12. februar 2010

Lou

Alexis skriver:

Kh

Hej igen alexis

Jeg tænke på om jeg alligevel kunne få nr.  og navn på den der gyn. du havde gode erfaringer med? For hende jeg skulle prøve, hende kan man ikke få fat i.

Kh

Anmeld

18. september 2010

Miia90

Jeg går faktisk hos helen rasmussen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.