Måske et rigtig dumt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.260 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Damer!

Nogen gange hvis jeg sidder foroverbøjet, eller ligger på siden føles det som om at den bette fis i maven, sparker mod mig som om han siger Flyt dig, du klemmer mig"

Kan man komme til at klemme babyen når man sidder eller ligger på noget specielle måder??

Kram

Hmm, syntes spørgsmålen lyder total dumt, men nu har jeg tænkt det flere gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

9510

Det var jeg også udsat for, men aner ikke om det var fordi jeg klemte ham eller hvad det lige var

Anmeld

2. februar 2010

bagger26

Kender det godt, sådan kan hun også godt reagere her. Hvis jeg så flytter mig lidt så holder hun op igen, så noget kunne tyde på at hun lå trælst eller følte sig klemt, men om de rent faktisk kan blive lidt klemt det aner jeg intet om..

Anmeld

2. februar 2010

Koen.

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Damer!

Nogen gange hvis jeg sidder foroverbøjet, eller ligger på siden føles det som om at den bette fis i maven, sparker mod mig som om han siger Flyt dig, du klemmer mig"

Kan man komme til at klemme babyen når man sidder eller ligger på noget specielle måder??

Kram

Hmm, syntes spørgsmålen lyder total dumt, men nu har jeg tænkt det flere gange...

Sådan har jeg det også.. Aner ikke hvorfor, men gætter på at det kan være pladsen bliver lidt trng når man er krummet sammen Men aner det ikke, kun gætteri

Tanja 29 + 3

Anmeld

2. februar 2010

@spire

baby kan ikke blive klemt næsten ligegyldigt hvad, i hvert fald ikke så det gør noget..

Men det er rigtigt at hvis du sidder foroverbøjet at barnet nærmest skubber, men det jo ligesom hvis du skubber til maven og de puffer igen.. Det skulle være helt normalt ud fra hvad jeg har ladet mig fortælle i hvert fald..

Anmeld

2. februar 2010

smokin

JA! Det har jeg også tænkt på. Troldepigen i min mave bliver yderst hidsig (og jeg tænker straks ÅH ÅH, bare hun ikke har arvet mit temperament) hvis jeg sidder foroverbøjet, og det gør man jo i skolen, når man skriver osv. Så jeg får rigtig mange spark. Nogle hidsige nogle af slagsen!

Anmeld

2. februar 2010

RumlesMor

Tror bestemt ikke på at vi kan klemme dem, men synes det er logisk at de kan føle sig skubbet rundt med - uvant stilling, og så reagere de/flytter sig rundt.

Gør det faktisk bevidst hvis jeg ikke lige synes jeg har mærket så meget liv, så bliver jeg lige bekræftet i at han er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.