Jeg har jo helt glemt at fortælle hvordan det gik i torsdags, da vi var i Gandrup for at se på et hus.
Vi forelskede os med det samme!!! Det er bare HUSET for os. Super lækkert og med muligheder, så vi kan lave det som vi gerne vil have det om nogle år. Er specielt hel vild med stuens indretning. Der er en lille hyggelig sofakrog med pejs. Lige mig
Det er nogle k3´ere ved taget, og da Peter og jeg ikke har en ski forstand på tag, skal vi derud igen på søndag sammen med en konstruktør. Så vil han se det igennem og komme med et bud på, hvad det vil komme til at koste at lave(for det vil vi i hvert fald have i afslag på prisen).
Endvidere har Peter lige skrevet i dag at vi har fået grønt lys af vores bankmand - så det kører bare lige nu
Vi skynder os en lille smule, da der var et andet par ude og se huset efter os (og det sjove er så at da vi hilste på parret viste det sig, at pigen har jeg gået i folkeskoleklasse med). Vi ved ikke om de er interesseret, så vi vil ikke tage en chance og trække det i langdrag.

Anmeld