Update på huskiggeriet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

iln

Jeg har jo helt glemt at fortælle hvordan det gik i torsdags, da vi var i Gandrup for at se på et hus.

Vi forelskede os med det samme!!! Det er bare HUSET for os. Super lækkert og med muligheder, så vi kan lave det som vi gerne vil have det om nogle år. Er specielt hel vild med stuens indretning. Der er en lille hyggelig sofakrog med pejs. Lige mig

Det er nogle k3´ere ved taget, og da Peter og jeg ikke har en ski forstand på tag, skal vi derud igen på søndag sammen med en konstruktør. Så vil han se det igennem og komme med et bud på, hvad det vil komme til at koste at lave(for det vil vi i hvert fald have i afslag på prisen).

Endvidere har Peter lige skrevet i dag at vi har fået grønt lys af vores bankmand - så det kører bare lige nu

Vi skynder os en lille smule, da der var et andet par ude og se huset efter os (og det sjove er så at da vi hilste på parret viste det sig, at pigen har jeg gået i folkeskoleklasse med). Vi ved ikke om de er interesseret, så vi vil ikke tage en chance og trække det i langdrag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ChatH

Ihhh hvor bliver det spændende! Jeg for at det bliver jeres!

Chatarina

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

iln skriver:

Jeg har jo helt glemt at fortælle hvordan det gik i torsdags, da vi var i Gandrup for at se på et hus.

Vi forelskede os med det samme!!! Det er bare HUSET for os. Super lækkert og med muligheder, så vi kan lave det som vi gerne vil have det om nogle år. Er specielt hel vild med stuens indretning. Der er en lille hyggelig sofakrog med pejs. Lige mig

Det er nogle k3´ere ved taget, og da Peter og jeg ikke har en ski forstand på tag, skal vi derud igen på søndag sammen med en konstruktør. Så vil han se det igennem og komme med et bud på, hvad det vil komme til at koste at lave(for det vil vi i hvert fald have i afslag på prisen).

Endvidere har Peter lige skrevet i dag at vi har fået grønt lys af vores bankmand - så det kører bare lige nu

Vi skynder os en lille smule, da der var et andet par ude og se huset efter os (og det sjove er så at da vi hilste på parret viste det sig, at pigen har jeg gået i folkeskoleklasse med). Vi ved ikke om de er interesseret, så vi vil ikke tage en chance og trække det i langdrag.

Nej hvor lyder det bare godt - Så kan det være I meget SNART er husejere

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Nej hvor lyder det bare godt - Så kan det være I meget SNART er husejere

Neeeej hvor du da rigtig kaster om dig med smileyer 

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Neeeej hvor du da rigtig kaster om dig med smileyer 

hihi ja har lidt svært ved at begrænse mig.....

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

Tjaaaa..............hvis i kan mærke at det er "jeres" hus, så er det bare med at få det købt. Sådan noget kan man mærke..............helt ned i maven. Da vi så vores hus, var det også bare "love at first sight".

Kh. Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.