Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
At snestormen er kommet til Silkeborg området...
Det fyger godt og kraftigt i perioder... Vejene er helt tildækket, men alligevel køre nogen folk på vores vej, med hovedet under armen...
Vores hund er helt skør med alt det sne der falder, og fanger efter sneen når det fyger...
Hvordan ser det ud hos jer andre??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: At snestormen er kommet til Silkeborg området... Det fyger godt og kraftigt i perioder... Vejene er helt tildækket, men alligevel køre nogen folk på vores vej, med hovedet under armen... Vores hund er helt skør med alt det sne der falder, og fanger efter sneen når det fyger... Hvordan ser det ud hos jer andre??
Her ser det også helt tosset ud.... i min have er der op til 2 meter høje snedriver...
så mine to små gravhunde er helt væk når de er ude..!! kan kun lige se halespidsen på dem...
og så blæser det rigtig meget...!!
her sner og blæser det os helt vildt nu.. og her er i klokkerholm, nordjylland.. møgvejr!!!! gider snart ikke det sne mere
Hos os på Sjælland sneer det en smule, men intet at råbe om endnu. Jeg har to slædehunde som også elsker at komme ud, og står ved døren bare man tænker på at nærme sig den.
Vi får ikke ryddet sne, da jeg bor i en lille landsby, så vi har rigtig meget sne som er faldet fra de andre dage der bare ligger i kæmpe bunker.
det går ret vildt for sig hernede på sydfyn lige nu jeg er bare glad for, at søren fik lov at skulke fra møde så han nåede hjem klokken ti og slap for at skulle gøre i snestormen/blive fanget på gymnasiet!! men stakkels de elever der kommer fra Langeland af, jeg tror sgu ikke de kommer hjem lige foreløbing
snestormen raser stadig her...dog med mindre snefnug end tidligere. vinden er bidende kold...og jeg er lidt spændt på hvordan det skal lykkedes mig at hente børn her kl 14.
Her vælder det os ned Hvordan gik din første arbejds dag i går?
så er der også lukket op for sluserne her, særligt den sidste halve time....GIIIDER IKKE!!!
Jannie - Randers
DianaMoar skriver: Her vælder det os ned Hvordan gik din første arbejds dag i går?
Det gik godt... Jeg stod mest i baggrunden, og fuldte med i hvad de lavede... Jeg havde ikke lige mod på endnu at springe ud i det...
Der går lige et par dage endnu, før jeg siger, nu kan jeg godt... Det er rigtig spændende, og beboerne er bare så søde, mange af dem er der virkelig krudt i...
Kollegaerne - De er bare skønne...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128