Nu kan man vidst godt sige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Mira0911

At snestormen er kommet til Silkeborg området...

Det fyger godt og kraftigt i perioder... Vejene er helt tildækket, men alligevel køre nogen folk på vores vej, med hovedet under armen...

Vores hund er helt skør med alt det sne der falder, og fanger efter sneen når det fyger...

Hvordan ser det ud hos jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Gittemor09

MoarJ skriver:

Det fyger godt og kraftigt i perioder... Vejene er helt tildækket, men alligevel køre nogen folk på vores vej, med hovedet under armen...

Vores hund er helt skør med alt det sne der falder, og fanger efter sneen når det fyger...

Her ser det også helt tosset ud.... i min have er der op til 2 meter høje snedriver...

så mine to små gravhunde er helt væk når de er ude..!! kan kun lige se halespidsen på dem...

og så blæser det rigtig meget...!!

Anmeld

2. februar 2010

tb

her sner og blæser det os helt vildt nu.. og her er i klokkerholm, nordjylland.. møgvejr!!!! gider snart ikke det sne mere

Anmeld

2. februar 2010

smokin

MoarJ skriver:

Hos os på Sjælland sneer det en smule, men intet at råbe om endnu. Jeg har to slædehunde som også elsker at komme ud, og står ved døren bare man tænker på at nærme sig den.

Vi får ikke ryddet sne, da jeg bor i en lille landsby, så vi har rigtig meget sne som er faldet fra de andre dage der bare ligger i kæmpe bunker.

Anmeld

2. februar 2010

oo

det går ret vildt for sig hernede på sydfyn lige nu jeg er bare glad for, at søren fik lov at skulke fra møde så han nåede hjem klokken ti og slap for at skulle gøre i snestormen/blive fanget på gymnasiet!! men stakkels de elever der kommer fra Langeland af, jeg tror sgu ikke de kommer hjem lige foreløbing

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

snestormen raser stadig her...dog med mindre snefnug end tidligere. vinden er bidende kold...og jeg er lidt spændt på hvordan det skal lykkedes mig at hente børn her kl 14.

Anmeld

2. februar 2010

Diana...

Her vælder det os ned  Hvordan gik din første arbejds dag i går?

Anmeld

2. februar 2010

heaven

så er der også lukket op for sluserne her, særligt den sidste halve time....GIIIDER  IKKE!!!

Jannie - Randers

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Her vælder det os ned  Hvordan gik din første arbejds dag i går?

Det gik godt... Jeg stod mest i baggrunden, og fuldte med i hvad de lavede... Jeg havde ikke lige mod på endnu at springe ud i det...

Der går lige et par dage endnu, før jeg siger, nu kan jeg godt... Det er rigtig spændende, og beboerne er bare så søde, mange af dem er der virkelig krudt i...

Kollegaerne - De er bare skønne...

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

her sneer det helt vildt, og blæser! og jeg max fryser, for lillemanden står på altanen og sover, og baby-alarmen er itu, så jeg sidder med vindue åben for at kunne høre ham! Brdrrrrr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.