Kanonkuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvilken en udgave er den rigtige??? Synes der er så mange forskellige på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Jeg mener, der er vel ingen grund til, at købe ekstra Zink og Selen til manden, når han får det gennem vitaminpillerne i gode mængder?

Bliver det ikke bare overflod af vitaminer?

Anmeld

3. februar 2010

Ingen der har noget at tilføje? Kunne godt bruge lidt hjælp fra nogen med erfaring på omr. TAK

Anmeld

3. februar 2010

Mutti2B

Jeg har faktisk lige fået tilsendt Kanonkuren på mail i dag, og nøøøøj, hvor er den da omfattende. Hvilken har du? Jeg har min fra Helseriet

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Jeg ved ikke noget om denne kur, men jeg tror man skal passe meget på med ikke at overdosere vitaminer og mineraler uden at vide præcis hvad man gør! Så jg ville ikke turde tror jeg, selvom jeg virkelig godt forstår man er villig til nærmest hvad som helst når man vil være gravid! Husket tydeligt ventetiden, som for mig ikke engang var urimeligt lang.

Jeg håber det lykkes for jer snart

Anmeld

3. februar 2010

Jeg har primært haft kigget på denne:

http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/kanonkuren.asp

Anmeld

3. februar 2010

Jeg ved ikke noget om denne kur, men jeg tror man skal passe meget på med ikke at overdosere vitaminer og mineraler uden at vide præcis hvad man gør! Så jg ville ikke turde tror jeg, selvom jeg virkelig godt forstår man er villig til nærmest hvad som helst når man vil være gravid! Husket tydeligt ventetiden, som for mig ikke engang var urimeligt lang.

Jeg håber det lykkes for jer snart

Det tror jeg bestemt du har ret i. Har kigget meget omkring på nettet. En af mine bekymringer går også på overdosering. Også derfor jeg søger svar på, om det selen, zink osv. man skal have gennem kuren er dækket ind via ens vitaminpiller.

Er bange for at overdosere og bruge penge som er lige ud af vinduet.

Har dog læst på et apoteks hjemmeside, at den ikke skulle være skadelig. Dog siger nogen at ovarium D6 ikke skulle være så sundt, men det var kun i en debat, og har ikke kunne finde noget herom fra en sikker kilde...

Og tusind tak, håber også at det lykkes for os snart. Gerne i denne omgang  - vi er i sexe perioden herhjemme, håber det bringer gevinst med sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.