Jeg har også et spørgsmål om autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Dictes mor

Jeg har et spørgsmål omkring autostole. Jeg har fået en brugt Römer babyautostol, men det er ikke med easyfix (eller hvad det nu hedder), det er sådan en, hvor man spænder selen rundt om, og jeg har også fået lov til at låne min søsters Römer som netop er med easyfix. Jeg ved ikke, hvilken jeg skal vælge. Jeg synes måske at jeg helst vil bruge min søsters, den nyeste. Af flere grunde, det må være lettere at tage autostolen ud med det easyfix halløj end at skulle spænde selen af og på hele tiden, men bruger man det mon meget at tage stolen ud? Noget andet er, at jeg har en fornemmelse af at det er mere sikkert med easyfix, men er det rigtigt?

Det er jo noget at en jungle med alle de autostole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ChatH

Vi har haft den med selen og været glade for den. ved ikke om det andet er mere sikkert. man skal dog være opmærksom på at til de der isofix skal der instaleres specielle beslag i bilen de skal side fast i og hvis man har en ældre bil kan det ikke altid lade sig gøre

Håber det hjalp.

Chatarina

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Isofix skulle være både nemmere og mere sikkert, men vi havde med alm sele rundt om og det fungerede fint. Ingen problemer der!

Anmeld

2. februar 2010

Ida.

Hvis I har Isofix i bilen, så vælg Isofix-stolen, da den er nemmere at montere korrekt og dermed sikrere...

Anmeld

2. februar 2010

malo

Ja vælg endelig den med Isofix, hvis I har beslagene i bilen, det er superlet at tage autostolen ind og ud - det vil du være rigtig glad for specielt fordi den jo er super uhandy og bliver tungere og tungere.

Anmeld

2. februar 2010

Dictes mor

Vi har isofix beslagene i bilen, så jeg tror vi vælger isofix modellen, så kan bedsteforældrene få den anden autostol, ikke at jeg tror de skal køre med babyen, men så har de en. Vi skal bare have en købt en base, som kan passe både til min søsters babystol og den størrelse et nummer større, så har vi den. Jeg tror også, at det er det vi gør Så skal vi bare have flyttet niecen over i en større model inden min lille mus kommer, men det varer jo også lidt endnu, desværre...

Anmeld

2. februar 2010

iln

Vi har også en Römer hvor selen skal spændes af og på her gang. Intet problem her. Når man først har fundet fidusen tager det ingen tid at sætte autostolen ordentlig fast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.