Autostol - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Ida.

Ja nu skal min kære husbond jo til køreprøve på torsdag (så bliver der brug for at  igen!!), og det afføder et problem. Vi har valgt, at Annika sidder i bagudvendt autostol, men den er der kun plads til i den side, hvor jeg sidder, da jeg ikke er særlig høj - og min mand er meget høj (1,90)...det har jo ikke været noget problem så længe, jeg har været den eneste chauffør - for så har hun jo naturligt nok bare siddet bagved mig. Men nu render vi jo ind i, at der er nødt til at være plads til min mand på førersædet. Planen er så den, at Annika nu rykker i en fremadvendt autostol og Lina så overtager den bagudvendte - så skal Lina sidde bag passagersædet og så monterer vi Annikas stol bag førersædet ELLER på passagersædet - det har vi ikke helt besluttet os for endnu.

MEN hvilken autostol skal vi vælge til Annika?!! Skal vi vælge en 9-18 kg stol, som kan bruges frem til 4-årsalderen (eller 18 kg - Annika vejer ikke mere end knap 11 kg på nuværende tidspunkt) eller skal vi vælge en, der kan bruges i længere tid? Hvad har I til jeres 2-3-åriger unger? Hvad vil I anbefale? Og er der mon nogen der ligger inde med TÆNKs test af autostole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vinker

Det er også svært med de autostole!

Vi har en Recaro Young Sport som går fra 9 til 36 kilo. Den er vi indtil videre rigtig glade for. Fik den i sin tid anbefalet inde på NS af en der havde arbejdet med baby/børneudstyr og havde set en del test af de forskellige mærker.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7456

Anmeld

2. februar 2010

ChatH

Vi har en rømer stol der hedder fra 15 - 36 tror jeg. pigerne elsker den. Vi fik af vide i butikken at hvis ungernes hoveder sidder mellem de der to støtte fiduser på hver side er de store nok til at side i den

Chatarina

Anmeld

2. februar 2010

Ida.

3. februar 2010

Vinker

op

Ja  OP OP OP - Der må da være nogle kloge mødre her i flokken der kan komme med et godt råd eller to

Anmeld

3. februar 2010

Karo

Den vi har til Marcus hedder 9-18 kg. Vi blev enige om at der går noget tid før han er oppe i de 18 kg (han vejer pt. 10 kg) og så kan lillesøster overtage den når han skal op i nummeret stører.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.