Ja nu skal min kære husbond jo til køreprøve på torsdag (så bliver der brug for at
igen!!), og det afføder et problem. Vi har valgt, at Annika sidder i bagudvendt autostol, men den er der kun plads til i den side, hvor jeg sidder, da jeg ikke er særlig høj - og min mand er meget høj (1,90)...det har jo ikke været noget problem så længe, jeg har været den eneste chauffør - for så har hun jo naturligt nok bare siddet bagved mig. Men nu render vi jo ind i, at der er nødt til at være plads til min mand på førersædet. Planen er så den, at Annika nu rykker i en fremadvendt autostol og Lina så overtager den bagudvendte - så skal Lina sidde bag passagersædet og så monterer vi Annikas stol bag førersædet ELLER på passagersædet - det har vi ikke helt besluttet os for endnu.
MEN hvilken autostol skal vi vælge til Annika?!! Skal vi vælge en 9-18 kg stol, som kan bruges frem til 4-årsalderen (eller 18 kg - Annika vejer ikke mere end knap 11 kg på nuværende tidspunkt) eller skal vi vælge en, der kan bruges i længere tid? Hvad har I til jeres 2-3-åriger unger? Hvad vil I anbefale? Og er der mon nogen der ligger inde med TÆNKs test af autostole?

Anmeld