Hej.
Altså vi skal have Kristopher døbt engang i år, men er nu blevet uenige om hvordan vi vil gøre det.
Jeg vil gerne holde en traditonel barnedåb med fest og en masse gæster, men min kæreste vil bare at vi skal være os og fadderne og så kan vores forældre komme og få en kop kaffe senere, han mener at vi kan holde en fest for voress familier 1 måned efter at han er blevet døbt..
Altså er jeg helt galt på den når jeg siger at det kan man ikke. Jeg synes ikke at man kan døbe sit barn og så holde festen 1 måned senere?????
Envidere er at vi også skal holde Kristophers fødselsdag og der Vil min kæreste have hele sin familie skal komme og ja så er min familie igen bare glemt. Nu er det bevet sådan at vi skal holde fødselsdag hjemme hos Farmor og Farfar, men min familie er ikke inviteret, han har så sagt at så kan jeg jo spørge om ikke at vi kan holde en ekstra hjemme hos mine forældre hvor min familie kan komme.
Ja altså jeg synes lige i de her tilfælde at han gør det hele ligegyldigt og det er jeg sgu ked af. Jeg har snakket med ham om det og fortalt hvordan jeg føler det, men altså han er jo bestemt ikke enig for så var vi jo ikke uenige...
Anmeld