Test-o-man og skide nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Skytten0111

Jah som overskriften siger, så tester jeg hele tiden. Jeg har fået positive tests og har testet hverdag nu. - Men jeg er simpelthen så bange for at min test lige pludselig viser negativ.

Jeg havde en spontan abort i slutningen af oktober, og fandt ud af det 1 uge inden nf, ved at jeg begyndte at bløde.

Men jeg er så så så nervøs for at det gentager sig... Nogen der har det på samme måde, eller kan genkende noget lign?

Jeg føler at mine symptomer kommer og forsvinder, men måske er det bare nervøsiteten der spiller mig et puds.

Jeg havde lige brug for at fortælle om mine tanker og følelser.

Knus og kram fra skytten/ Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

Både og...

I starten følte jeg trang til at teste hele tiden, og gjorde det en enkelt gang. Jeg var - ligesom dig - bange for, at babyen i maven lige pludselig ikke var mere...

MEN jeg har ikke prøvet at miste. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i dine tanker og frygt. 

Hvor langt er du henne nu?

Karina 20+3

Anmeld

2. februar 2010

Skytten0111

Jeg er kun 4+0 uger henne.. så det er stadig meget meget tidligt. Men nu har jeg jo set at testen er positiv, så frygter jeg bare at det går galt.

Tror du at der er en chance for at komme ind og blive skannet omkring 7-8 uge? -det er hvis der man kan se hjertelyd, og det ville nok hjælpe enormt meget. Er bare så bekymret..

Tak fordi du svarede

Anmeld

2. februar 2010

Gaya

Skytten0111 skriver:

Jeg er kun 4+0 uger henne.. så det er stadig meget meget tidligt. Men nu har jeg jo set at testen er positiv, så frygter jeg bare at det går galt.

Tror du at der er en chance for at komme ind og blive skannet omkring 7-8 uge? -det er hvis der man kan se hjertelyd, og det ville nok hjælpe enormt meget. Er bare så bekymret..

Tak fordi du svarede

Hej du

Tak godt forstå din "uro" for om det går denne gang.

Tror sagtens du kan tale med din læge om at "søge" scanning på sygehuset tidligere end normalt, når man som du har været i den sørgelige situation at tabe et foster.

Jeg blev grundet IVF scannet da jeg var 7+1 (blev jeg sat til) og der kunne de godt se hjertet. (det kunne vi også men det lignede bare en klat der dunkede ;o))

Held og lykke med det ;o)

Kh Lene

Anmeld

2. februar 2010

Skytten0111

Tak for det..

jeg har en tid hos min læge i morgen, så kan jeg jo lige bringe det op...

Knus Heidi

Anmeld

2. februar 2010

Pocha

Skytten0111 skriver:

Tak fordi du svarede

Jeg har det på fuldstændig samme måde som dig...

Jeg er også 4+0 i dag, og har testet positiv siden fredag, men tester også hele tiden og er så nervøs for at den pludselig skal vise negativ... Vi har prøvet i 2 år til maj, så jeg er virkelig også nervøs for at der skal ske noget.

Jeg har bestilt tid hos lægen til på torsdag, og håber at jeg får lidt mere ro på når jeg har været oppe og få det endelig konstateret.

Rikke (4+0)

Anmeld

2. februar 2010

Skytten0111

Jeg har også testet siden fredag.. (hver dag)

Jeg håber at den lille bliver i vores maver til om ca. 9 måneder.

Men så må du jo lige holde mig underrettet efter på tosdag. - Skal selv til lægen i morgen.. så  for at testen stadig er positiv, og at han giver mig lov til at komme til en tidlig skanning..

Jeg har symptomer som ømme bryster, tissetrang (ofte) og er simpelthen så træt. Men stadig føler jeg at mens er lige på trapperne.. simpelthen så fustrerende...

Anmeld

2. februar 2010

Skytten0111

Min test her til morgen var forresten bragende positiv.. -Men er stadig bange for at tro på det.

Anmeld

2. februar 2010

lotte32

hej, først stort tillykke med graviditeten  

kan sagtens forstå at du er nervøs.. Vi mistede vores lille blob for en uges tid siden, og der fik vi af lægen af vide at når jeg blev gravid igen, ville jeg blive tilbudt tryghedsscanninger i uge 8, uge  10 og uge 12, så det vil jeg da også tro at du kan få  

for at alt går som det skal denne gang

Anmeld

2. februar 2010

Skytten0111

Vil det sige at du får 2 skanninger udover det normale? Eller at du kan vælge en af dem?

Ja det ville godt nok hjælpe meget at få en skanning omkring uge 7-8, for så ved man om det lille hjerte banker derinde.. Men jeg tager bestemt samtalen op med lægen i morgen..

-Og tusind tak fordi i svarer tilbage på mit indlæg, med forståelse, selvom i måske ikke alle har oplevet det samme.. Det er super dejligt..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.