Geeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Vinker

Så er det begyndt at sne. Det vælter bare ned....

Jeg har Niklas Emil hjemme i dag for han har lidt feber. Han kigger ud af vinduet og udbryder; geeee. Tror han har sagt det 10 gange mens han har kigget ud på alt det vide hurlumhej

Ikke så sært at sne skulle være blandt de første ord når nu der har været så meget af det denne vinter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

Nååå, han vil da bare ud at lave en geee-mand...  

Her udenfor Kbh sner det endnu ikke, faktisk skinner ... Men mon ikke det kommer?

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Nååå, han vil da bare ud at lave en geee-mand...  

Her udenfor Kbh sner det endnu ikke, faktisk skinner ... Men mon ikke det kommer?

Ja men det er nok ikke liiiige i dag han kommer det  hehe

Ja mon ikke sneen nok skal komme over til jer. De sagde i hvert fald at det ville starte her i vestjylland men ville blive værst på sjælland!

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Nej, mon ikke det er bedst bare at kigge på det indefra idag?

Jeg synes, at sne er så fint - så længe den er hvid... Men eftersom jeg er sygemeldt, så skal jeg jo heller ikke udenfor, kun for at lufte hundene. 
Hader dog alt besværet med de offentlige transportmidler, når der er diverse sne-problemer...

Karina

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Nej, mon ikke det er bedst bare at kigge på det indefra idag?

Jeg synes, at sne er så fint - så længe den er hvid... Men eftersom jeg er sygemeldt, så skal jeg jo heller ikke udenfor, kun for at lufte hundene. 
Hader dog alt besværet med de offentlige transportmidler, når der er diverse sne-problemer...

Karina

Jo nok bedst vi bare blir indenfor...

Det er også viiiildt smukt med alt det sne, men savner godt nok snart at det blir bare lidt varmere! Jeg går arbejdsløs så er heller ikke så meget ude for tiden. Dog skal jeg frem og tilbage til vuggestuen de fleste dage og puuuuh det er hårdt med barnevognen/klapvognen at komme frem og tilbage....

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Jamen, har du ikke snekæder på? 

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Jamen, har du ikke snekæder på? 

Snekæder - hva er det ??

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Det er nu her, jeg ikke kan lure, om du er ironisk 

Hvis ikke, så beklager jeg ovenstående  (Men for god ordens skyld, så kan jeg fortælle, at snekæder bruges på bildækkene bl.a. i Norge, når sneen er for vild - også tænkte jeg bare, at det kunne være en idé til ungerne vogne...) 

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Det er nu her, jeg ikke kan lure, om du er ironisk 

Hvis ikke, så beklager jeg ovenstående  (Men for god ordens skyld, så kan jeg fortælle, at snekæder bruges på bildækkene bl.a. i Norge, når sneen er for vild - også tænkte jeg bare, at det kunne være en idé til ungerne vogne...) 

Hihi jamen jeg bare lidt i tvivl om det nu var det du mente

Anmeld

2. februar 2010

ChatH

IhHH han er da bare for sød!

Her er der endnu ikke noget sne men de siger jo det kommer

Pigerne er også hjemme idag for vi sov til kl. 9. FANTASTISK!

Chatarina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.