AV! - hvad er nu det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

MissMikkelsen

AV AV AV AV!!!!!!!!!!

Håber der er nogen der har et bud på hvad der er galt.

Jeg er gravid i 38. uge og har de sidste 2 uger døjet MEGET med ryggen og nogle lidt onde plukveer.

Igår aftes lå jeg på sofaen og slappede af og så fik jeg lige pludselig som om jeg fik sidestik. Det gør kun ondt i den ene side af maven men hele vejen hen over ryggen. Det kommer og går i perioder (det gør ondt i 10-20 sek. og derefter går der lidt tid inden det kommer igen)

Kæresten (der er lettere utålmodig) mente selvfølgelig at det klart måtte være veer, men jeg tænker bare om ikke de burde være i hele maven så??

Håber der er nogle kloge koner herinde der vil komme med et bud!

Knus Kirstine, der egentlig gerne vil have sin baby i armene men som også gerne vil vente lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Lone Jakobsen

MissMikkelsen skriver:

AV AV AV AV!!!!!!!!!!

Håber der er nogen der har et bud på hvad der er galt.

Jeg er gravid i 38. uge og har de sidste 2 uger døjet MEGET med ryggen og nogle lidt onde plukveer.

Igår aftes lå jeg på sofaen og slappede af og så fik jeg lige pludselig som om jeg fik sidestik. Det gør kun ondt i den ene side af maven men hele vejen hen over ryggen. Det kommer og går i perioder (det gør ondt i 10-20 sek. og derefter går der lidt tid inden det kommer igen)

Kæresten (der er lettere utålmodig) mente selvfølgelig at det klart måtte være veer, men jeg tænker bare om ikke de burde være i hele maven så??

Håber der er nogle kloge koner herinde der vil komme med et bud!

Knus Kirstine, der egentlig gerne vil have sin baby i armene men som også gerne vil vente lidt

hejsa

lyder lidt som nogle smerter jeg havde da jeg ventede den første....de mente så bare det var forstoppelse der fik det til at gøre ondt i tarmene for vil give dig ret i at det måske ikke lige lyder som veer.

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Jeg tænker også umiddelbart tarmene, jeg havde SÅ væmmelige smerter i tarme, ryg osv til sidst da det hele blev godt presset

Anmeld

2. februar 2010

MorTilMaya

Jeg havde ikke ondt i hele maven , jeg havde ondt ligesom når man får sin menstrustion , i lænden . Det er meget forskelligt hvordan veer føles , hos hver enkel kvinde .

Anmeld

2. februar 2010

N&J

Det var sådan det føltes for mig inden de rigtige veer gik i gang, nogle timer inden.. hmm.. håber det er det der er igang.. 

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.