Kejserbarn og mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Isabeau

Hej!

Min datter på 4,5 mdr. er syg for tiden og jeg tænker at det nok er derfor hun sover lidt uroligt. Gør ellers alt hvad jeg kan for hende, men vi er alle lidt snottet for tiden - det er der vidst mange som er.

Men at hun sover uroligt er én ting, en anden ting er at når hun vågner, så er det i et ordentlig vræl! Som om hun har haft mareridt. Hun er næsten ikke til og trøste, men det lykkedes dog. Det er ca. et par gange om natten hun gør det - har gjort det i 3 dage nu. Hun kan også godt vågne op i vræl, når hun sover ude i barnevognen.

Der er nogen som siger at børn som er født ved kejsersnit har flere mareridt end børn født "normalt". Tror efterhånden der er noget om snakken...

Nogle erfaringer? Syns´ godt nok det er synd for hende

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

charlottekri

jeg tror nu ikke der er noget om snakken, for min datter er også født ved kejsersnit, og hun har kun haft nogle få mareridt... max 10 og hun er 2 nu...

jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt den påstand før...

Anmeld

1. februar 2010

Isabeau

charlottekri skriver:

jeg tror nu ikke der er noget om snakken, for min datter er også født ved kejsersnit, og hun har kun haft nogle få mareridt... max 10 og hun er 2 nu...

jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt den påstand før...

Okay. Ja, jeg har hørt den lidt rundt omkring... Men håber da at det bare er fordi hun er syg for tiden.

Anmeld

1. februar 2010

Camilla_a

Min søn har noget der hedde night terror og har haft det fra da han var omkring 5mdr og det kunne godt lyde som det. Det er rigtig uhyggeligt at se på, men man må ikke prøve at vække dem. Frey har det meget i perioder, hvis der sker mange nye ting.

Her er lige et link: http://terror-night.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.