Hey
faldt lige over dit indlæg og ville lige smide en melding, min far og hans kone, var først tilknyttet brædstrup, men de havde alt for høj krav til, hvornår de skulle hvad osv, min stedmor en en smule overvægtig og ryger (dengang), de sagde at hun skulle tabe 7 kilo inden de ville hjælpe og at hun skulle blive røgfri inden også, hmmm ja selvfølgelig stopper man med at ryge og taber sig samme tid....
Det skal siges at hendes stofskifte ikke er som andres og at rygning faktisk styrer det, så man ikke tager på, på samme måde. :-)
Men de prøvede og prøvede længe, men det var hårde krav og det er sku hårdt nok i forvejen ikke at kunne få børn... så sagde jeg til demat de skulle tage til odense istedet, de er skide dygtige og der var der ikke noget krav om vægt eller rygning (vægt selvf, hvis mere en 200 kg og ja rygning, det siger man jo om alle, stop stop stop) :-) men de kom til odense og 2 måneder senere, fik de lagt de første æg op, så jeg ved de selv ville sige, tag odense!!!! Idag ligger de nybagte forældre med tvillinger 
Jeg vil ikke på nogen måde skræmme eller noget, men du spurgte og ville da lige skrive hvad jeg vidste!
knus nina
Anmeld