så fik jeg brev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

håber snart det er os

så  fik jeg brev

skal til brædstrup fertilitetsklinik

første gang 24 feb så det er dejligt at det gik så hurtig

er der nogen der kender dem??????

jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Pocha

Dejligt for jer Og held og lykke med det.

jeg kender dem ikke, er fra Odense.

Rikke

Anmeld

2. februar 2010

lotte32

Jeg kender dem ikke, skal selv til Skive, men hvor er det bare spændende  for jer og dejligt at det gik så hurtigt  Held og lykke med projektet

Anmeld

2. februar 2010

oo

superspændende!! det plejer at gå hurtigt fra samtalen af og til man kommer igang

jeg kender dem slet ikke, jeg har kun været tilknyttet OUH

Anmeld

2. februar 2010

Diana...

Ej hvor spændende. Held og lykke med det. 

Kender dem ikke men ville lige sige held og lykke 

Anmeld

2. februar 2010

4xGreve

må indrømme jeg ikke lige kender den afd. men kender klinikken da jeg har fået fortaget en operation i hånden der og skal have fortaget endnu en inden så længe, og jeg vil sige at alt personalet var noget af det bedste jeg nogen siden har mødt, og det er en præstation eftersom jeg hele mit liv og især efter fødslen af daniella har opholdt mig rigtig meget på sygehuse

Anmeld

2. februar 2010

Babywish

Hey

faldt lige over dit indlæg og ville lige smide en melding, min far og hans kone, var først tilknyttet brædstrup, men de havde alt for høj krav til, hvornår de skulle hvad osv, min stedmor en en smule overvægtig og ryger (dengang), de sagde at hun skulle tabe 7 kilo inden de ville hjælpe og at hun skulle blive røgfri inden også, hmmm ja selvfølgelig stopper man med at ryge og taber sig samme tid....

Det skal siges at hendes stofskifte ikke er som andres og at rygning faktisk styrer det, så man ikke tager på, på samme måde. :-)

Men de prøvede og prøvede længe, men det var hårde krav og det er sku hårdt nok i forvejen ikke at kunne få børn... så sagde jeg til demat de skulle tage til odense istedet, de er skide dygtige og der var der ikke noget krav om vægt eller rygning (vægt selvf, hvis mere en 200 kg og ja rygning, det siger man jo om alle, stop stop stop) :-) men de kom til odense og 2 måneder senere, fik de lagt de første æg op, så jeg ved de selv ville sige, tag odense!!!! Idag ligger de nybagte forældre med tvillinger 

Jeg vil ikke på nogen måde skræmme eller noget, men du spurgte og ville da lige skrive hvad jeg vidste!

knus nina

Anmeld

2. februar 2010

håber snart det er os

tusinde tak for alle jeres svar

Anmeld

2. februar 2010

håber snart det er os

Tjuhl skriver:

superspændende!! det plejer at gå hurtigt fra samtalen af og til man kommer igang

jeg kender dem slet ikke, jeg har kun været tilknyttet OUH

ok dejligt det håber jeg så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.