hvor hurtig får man kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.861 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

hvor hurtig efter samlejet får man kvalme (hvis man er blevet gravid)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

oo

der går gerne en uges tid fra ægget er befrugtet til det sætter sig fast i livmoderen og først når det er sket (altså at ægget har sat sig fast) begynder der at blive sendt besked ud til kroppen om, at man er gravid. så kvalmen burde ikke komme før det tidspunkt.

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

der går gerne en uges tid fra ægget er befrugtet til det sætter sig fast i livmoderen og først når det er sket (altså at ægget har sat sig fast) begynder der at blive sendt besked ud til kroppen om, at man er gravid. så kvalmen burde ikke komme før det tidspunkt.

ok men vi havde samleje fredag d. 22 og jeg havde menstration dengang i dag har jeg rigtig meget kvalme, kastede op i morges?

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

ok men vi havde samleje fredag d. 22 og jeg havde menstration dengang i dag har jeg rigtig meget kvalme, kastede op i morges?

jeg tror altså bare du er lidt syg... Danmark er hærget af den velendte omgangssyge, og folk brækker sig i stride strømme, og/eller har mylderbæ...

så mon ikke du er den heldige vinder af helt almindelig omgangssyge, inklusive kvlame og opkast....

godbedring i hvert fald

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

jeg tror altså bare du er lidt syg... Danmark er hærget af den velendte omgangssyge, og folk brækker sig i stride strømme, og/eller har mylderbæ...

så mon ikke du er den heldige vinder af helt almindelig omgangssyge, inklusive kvlame og opkast....

godbedring i hvert fald

tak for dit svar. jeg er måske bare lidt skruk

Anmeld

1. februar 2010

Mka

Anonym skriver:

hmm hvis du havde mens, så burde du ikke kunne bliver gravid.

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

tak for dit svar. jeg er måske bare lidt skruk

ja det tror jeg du må være for man skal virkelig være skruet skævt sammen hvis man kan blive gravid mens man har mens

Anmeld

1. februar 2010

Bare mig..

Jeg havde slet ikke kvalme.

Anmeld

1. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg havde kvalme fra uge 7 (Til uge 25, men den snakker vi ikke om )

Anmeld

1. februar 2010

Pige2009

Mka skriver:

hmm hvis du havde mens, så burde du ikke kunne bliver gravid.

Det kan nu sagtens lade sig gøre. Jeg havde det i de første 3 mdr.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.