måske gravid eller tja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg tror måske jeg kan være gravid, håber ikke det men hvis jeg nu er så er den lille da stadig meget velkommen i vores familie.

har siden vi fik vores førte i sommers har min mens bestem ikke været reglmæssigt, og har flere gang være nervøs for den ikke ville komme, men er da kommet. nu har jeg ventet 2½ uge på den og den er stadig ikke indtruffet.

sidste gang kom den en uge senere end sidste gang så min cyklys var 7 gang længer end gang forenden.

nu er det så 19 dage siden jeg forventede min mens efter længden på min sidste mens og har slet ingen symptoner på den tværdigmod, har meget ømme bryster, mælken er begynd at løbe igen.

er godt nok lidt nervøs.

Tror i den kommer? skal have købte en test i morgen tidlig for holder ikke uvidenheden ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Bavianis

Kan du så tisse på en pind og det med det samme!

Anmeld

1. februar 2010

mullesmith2

Prøv noget prævention næste gang hehe bare et forslag, hvis det ikke var meningen og du ikke håber du er gravid.

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Prøv noget prevention næste gang hehe bare et forslag, hvis det ikke var meningen og du ikke håber du er gravid.

Det er skam brugt...

det er ikke en planlagt graviditet hvis den skulle være positiv men barnet ville bestem blive elsket lige så meget som vores andet barn. og være lige så velkommen

Anmeld

1. februar 2010

mullesmith2

Anonym skriver:

Det er skam brugt...

det er ikke en planlagt graviditet hvis den skulle være positiv men barnet ville bestem blive elsket lige så meget som vores andet barn. og være lige så velkommen

Nej det kan jeg forstå, men så er det da en dårlig form for prævention. Men jeg håber da i får en baby mere et lille mirakkel

Anmeld

3. februar 2010

Bavianis

Hvad så? Noget nyt???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.