Hvordan føles det når man udvider sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Bavianis

Ja, som overskriften siger...

Jeg har haft mærkelige smerter idag... er nervøs, da jeg bløder hver dag. Er bange for at jeg er ved at udvide mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Pige2009

Jeg mærkede ikke, at jeg udvidede mig, så jeg var noget overrasket, da jeg skulle ud og have kørt strimmel og fik at vide, jeg havde åbnet mig 4 cm Så mon dog du er ved det... Måske skulle du ringe til din læge imorgen og få en tid bare for en sikkerhed skyld.

Jeg  for at alt er ok.

K.h. Linda

Anmeld

1. februar 2010

Bavianis

Min læge er rigtig dårlig, så jeg hader bare at ringe til ham... Skal til NF på torsdag, så håber disse smerter holder op!

Anmeld

1. februar 2010

Momster89

jeg ville¨ringe til FG især når du bløder og har smerter.

Anmeld

1. februar 2010

charlottekri

ja ring med det samme for en sikkerheds skyld eller til vagtlægen

Anmeld

1. februar 2010

Snuffler25

HELT enig - ring til lægen! Det lyder lidt mærkeligt synes jeg..  hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt  Og tag dig ikke af dumme læger - de skal hjælpe! Så hellere ringe end gå i uvished eller risikere noget

knus

Anmeld

1. februar 2010

Bavianis

I er bare så søde. Tusind tak fordi I svarer.

Jeg har blødt hver dag i 3 uger, og har haft menstruations-agtige smerter samtidig med. Jeg er blevet scannet 3 gange, og babyen har indtil videre haft det godt. Nu er smerterne sådan nærmest "under skeden" henad ved r... (undskyld sproget, men det er altså sådan det føles!). Jeg er så nervøs... Min læge sender mig helt sikker tikke til scanning eller undersøger mig når jeg skal til NF på torsdag. Han er ret træt af mig...

Anmeld

1. februar 2010

charlottekri

hvis du er utilfreds med din læge, så synes jeg at du skulle tage at skifte.. men i mellemtiden, så ring da til vagtlægen, og hvis han heller ikke vil hjælpe så ring til fødegangen.. nogen skal filme da hjælpe dig, hvis du er nervøs!!

Anmeld

1. februar 2010

sara4

jeg synes bestemt du skal ringe til vagt lægen og insistere på at blive undersøgt. der er ikke noget der hedder at være pylret når man er gravid og du skal ha ro i sjælen. pøj pøj med det og knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.