Som overskriften lyder er det tydeligt at jeg synes det hele er lidt træls lige nu...
Steffan har fået job... Hvilket da er helt fantastisk... MEN det er i Norge... F***ing Norge... Jo jo... 3 uger af gangen... Synes da godt nok det er alt for nitte...
Vi havde snakket om muligheden om at han kunne tage derop, men det var blevet ved snakken... Indtil fredag, hvor en kammerat ringede og sagde at han var blevet ringet op af et firma som de begge tidligere har arbejdet og fortalte at de skulle bruge folk... Så Steffan var jo hurtig og kontakte dem... De sagde så at de ville ringe tilbage senere på dagen, hvilket de ikke gjorde, så vi regnede ikke med at han skulle afsted... Så lørdag tog jeg et par ekstra timer på job og han var til fodbold, min mor havde lånt Simone hele eftermiddagen.. Jeg skulle til personalefest om aftenen, så der var fart på hele weekenden... Da Steffan så komme for at hente mig på arbejde kl 15.30, fik han en sms fra firmaet om at der var en plads til ham... SØNDAG FORMIDDAG KL 10... JARMEN... Så der var ikke tid til at han kunne handle ind, så han flænsede lige kontoen, så han kan købe mad deroppe... Og det er bare for vildt dyrt... ØFFERN...
Er nu mest ked af at vi ikke lige fik lidt mere tid til at vænne os til tanken, og måske have nydt hinanden inden han tog afsted... Var så synd for ham at han skulle bruge sin sidste aften med at fare rundt og pakke i stedet for at hygge med Simone og mig... Og for at det ikke skal være løgn, så virker hans telefon ikke deroppe, så har ikke hørt fra ham siden de kørte ombord på færgen... En af de andre der er med har heldigvis bærbar med, så håber han kan låne den, så vi kan skrive på msn og han kan se Simone på webcam... Men hold da op jeg har det træls...
Undskyld det blev så langt og forvirrende, men måtte lige ud med det...
Knus en ensom Sabina og en stadig meget snottet Simone som nu også har fået øjenbetændelse...
Anmeld