råd søges ang arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

hejsa, jeg står og skal søge arbjede er nemlig snart uddannet sosu hjælper, så ville høre om nogle havde erfaring med arbjede som nattevagt og så have små børn... jeg tænker at det er muligt for mig at arbejde om natten og så komme hjem og så skal manden og vores datter afsted og så kan jeg sove til de kommer hjem igen.. men nogle der har erfaring med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Bettemus

Jeg har ikke personlig erfaring med det. Men har en veninde som arbejder på den måde - og hos dem fungerer det rigtig godt. Tror hun er glad for at hun har en hel uge fri sammen med sine børn.

Held og lykke med jobsøgningen

Anmeld

3. februar 2010

Kloster

Anonym skriver:

hejsa, jeg står og skal søge arbjede er nemlig snart uddannet sosu hjælper, så ville høre om nogle havde erfaring med arbjede som nattevagt og så have små børn... jeg tænker at det er muligt for mig at arbejde om natten og så komme hjem og så skal manden og vores datter afsted og så kan jeg sove til de kommer hjem igen.. men nogle der har erfaring med det?

Hej hej.

Hvad er spørgsmålet/din bekymring??

Jeg har arbejdet 2½ år om natten på en fabrik. Jeg er ssa'er nu og har dog ikke haft nattevagter. Men som ssh'er havde jeg nogle stykker. Jeg elsker nattevagter. Det er sååå hyggeligt og tænk sig, man bruger den meste vågne tid sammen med familien og børnene. I stedet for at ens arbejde får denne vågne og aktive tid.

Prøv det da  Og går det ikke, så søg noget andet.

Kloster

Anmeld

3. februar 2010

iln

Nu ved jeg det kun ud fra min kærestes mor. Hun arbejdede om natten mens Peter og hans søskende var små. Hun selv og børnene (er i dag 28, 33 og 37) siger den dag i dag, at det var super, for hun var der altid. Når de var kommet i seng gik hun på arbejde og var hjemme om morgenen til at ønske dem en god dag i skolen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.