Min første kage; lavet med blå kærlighed ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Vingummien

Ej hvor er den sød. Næsten skam at spise den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Ej hvor er den sød. Næsten skam at spise den

Jeg glæder mig helt vildt til at smage den .... Hvis den også kan spises, så er det ikk min sidste kage

Zafir, det var en fejl og jeg kan ikk lave det om bruger en spasser-pc dA min bærbar er brændt saammen..

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Jeg glæder mig helt vildt til at smage den .... Hvis den også kan spises, så er det ikk min sidste kage

Zafir, det var en fejl og jeg kan ikk lave det om bruger en spasser-pc dA min bærbar er brændt saammen..

Tror altså også snart jeg skal prøve at lave en kage. men tror ikke jeg har tålmodighed til det der skal udenover

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Tror altså også snart jeg skal prøve at lave en kage. men tror ikke jeg har tålmodighed til det der skal udenover

Hvis jeg kan med en 2mdr gammel baby der brokker sig hver gang han ikk hænger på sin mor (=stress), så kan du også

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Hvis jeg kan med en 2mdr gammel baby der brokker sig hver gang han ikk hænger på sin mor (=stress), så kan du også

Klister det ikke vildt? For så får jeg spat hehe

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Klister det ikke vildt? For så får jeg spat hehe

Jeg gjorde det at jeg lavede mmf'n og lagde den på køl i en pose.. Da den så skulle bruges var det hårdt og ikke klistret og så rullede jeg det ud på maizena mel . når det kom på kagen penslede jeg den med vand+olie, så den skinner

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Jeg gjorde det at jeg lavede mmf'n og lagde den på køl i en pose.. Da den så skulle bruges var det hårdt og ikke klistret og så rullede jeg det ud på maizena mel . når det kom på kagen penslede jeg den med vand+olie, så den skinner

Smager det egentlig godt? Må du lige opdatere når du har smagt det. MEn kunne bare forstille mig at det er meget sødt

Anmeld

2. februar 2010

Bondepigen

Så sød en kage. Rigtig flot!!!

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

NØJ en super duper flot kage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.