Heidi. skriver:
Jeg tror måske du har en hæmoride.. Oplevede det selv i mine graviditeter, og det var samme symptomer.. Skynd dig til lægen så den kan komme væk.. Da det kan komme til og gøre meget ondt...

Ja, det vil jeg gøre.
Lige en "sjov" historie: Forrige sommer skulle jeg til Japan og besøge en kæreste. Skulle flyve fredag. I weekenden op til opdager jeg noget, der ligner et hønseæg dernede ved numsen 
Går til lægen mandag og bliver straks henvist til hæmoride-læge, som skal fjerne den. Han vurderer, at det er en "klemmelus" (hæmatom) og skærer hul på den. Tager hjem bagefter og falder i søvn. Vågner i det ondeste blodbad. Prøver at få det til at stoppe, men næste morgen må jeg give op.
Kommer ned hos numse-lægen igen. Jeg får lov at ligge med numsen i vejret med ben i bøjler (med håndværkere gående lige uden for de materede glas. Han laver så lidt forskelligt skrivebordsarbejde, mens jeg moonede ham. En gang i mellem kigger han lige til det.
Det vil ikke stoppe og det ender med, at jeg tirsdag - fire dag før afgang til Japan bliver syet i numsen.
Nøøj, en laaang flyvetur. Havde købt baderings-pude, men glemte den på vej ud til flyveren.
Det værste af det hele var bedøvelsen, som jeg fik sprøjtet ind både mandag og tirsdag. Fy for pokker en grim smerte.
Anmeld