Weee de har fundet ud af hvad malou fejler :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej tøsser

Først vil jeg lige sige tak til alle dem der har krydset fingre, det har hjulpet.

idag, fandt lægerne ud af hvad malou fejler, og det er noget der hedder ventrikelseptum-defekter (dvs. et hul mellem hjertets hovedkamre), og de regner med at det er noget hun selv vokser sammen, så her senere må vi tage hjem .. men skal dog til kontrol, men det er jo så også helt fint, bare min pige er rask og vi må komme hjem...

malou er meget smadret efter disse dage, da hun har været igennem så meget, og bare idag, var hun til en masse test, før de vidste at det var det de troede det var i starten, så hun kunne havde undgået alle de prøver og smerter.. hmm..

når ville bare lige dele denne dejlige nyhed med jer

knus cille og malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej tøsser

Først vil jeg lige sige tak til alle dem der har krydset fingre, det har hjulpet.

idag, fandt lægerne ud af hvad malou fejler, og det er noget der hedder ventrikelseptum-defekter (dvs. et hul mellem hjertets hovedkamre), og de regner med at det er noget hun selv vokser sammen, så her senere må vi tage hjem .. men skal dog til kontrol, men det er jo så også helt fint, bare min pige er rask og vi må komme hjem...

malou er meget smadret efter disse dage, da hun har været igennem så meget, og bare idag, var hun til en masse test, før de vidste at det var det de troede det var i starten, så hun kunne havde undgået alle de prøver og smerter.. hmm..

knus cille og malou

Det var godt i endelig fik et svar.

Har en fætter der er 10 og blev født med hul i hjertet, han blev opereret da han var helt nyfødt, og fejler ikke det mindste i dag.

for at det kommer til at gå jer godt i fremtiden.

Anmeld

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej tøsser

knus cille og malou

Ej hvor dejligt, søde. Har også ventet på at høre nærmere.

Det er det samme som Malucca har, Malous hul sidder i venstre side, hvor Maluccas sidder i højre.

-Og det var det som jeg beskrev i min brev til dig. Så hvis du får flere spørgsmål skriver du bare.

Rigtig dejlig aften til jer.

Kæmpe lettet krammer fra os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.