Babyklister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.189 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Mutti2B

Er der nogen af jer der har erfaringer med babyklister og må jeg bruge det i forbindelse med IUI-D? Umiddelbart lyder det jo vældig smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Sujan

Hvad er babyklister? Fortæl fortæl

Anmeld

1. februar 2010

Mutti2B

Det er et homøpatisk produkt der skulle gøre slimhinderne mere tykke så ægget har lettere ved at sætte sig fast. Det hedder Fructus femina.

Her er lige kort hvad jeg kunne finde på nettet:

Virkning og anvendelse

• Forebyggende til gravide, der tidligere har aborteret
• Ved akut abort risiko
• I forbindelse med IVF behandling og ægopsætning. De befrugtede æg fæstnes bedre på livmodervæggen.

Fructus femina comp er fremstillet i Danmark siden 1988, og anvendes i dag af et stort antal behandlere samt på flere fertilitetsklinikker. Bl.a. forbedrer midlet moderkagens tilstand væsentligt.
Midlet har fået kælenavnet ”Baby-klister” fordi livmodervæggen stimuleres til at fortykke sig, så det befrugtede æg bedre kan sætte sig fast.

Hvis det virker er det jo værd at prøve

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

nu kender jeg slet ikke til hverken barnløshed eller behandling derfor....men min begrænsede oplevelse med hømopati, vil til enhver tid få mig til at gå langt uden om det.....så håber andre har bedre oplevelser og evt. kender produktet.

Anmeld

1. februar 2010

Mutti2B

nutche skriver:

nu kender jeg slet ikke til hverken barnløshed eller behandling derfor....men min begrænsede oplevelse med hømopati, vil til enhver tid få mig til at gå langt uden om det.....så håber andre har bedre oplevelser og evt. kender produktet.

Jeg har ingen erfaring med homøpati, og er nemlig bange for at det er penge ud af vinduet. Men hvad gør man ikke for at blive gravid

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

Mutti2B skriver:

Jeg har ingen erfaring med homøpati, og er nemlig bange for at det er penge ud af vinduet. Men hvad gør man ikke for at blive gravid

Svaret herfra er ALT!!!!

Anmeld

1. februar 2010

CSB

Jeg ville også gå langt uden om alt der har med homøpati at gøre. Det er det rene vand. Mener at man laver "produkterne" ved at blande det aktive stof i vand. Og derefter fortynde vandet indtil der praktisk taget ikke længere er noget af det aktive stof (eller giftstof som også kan bruges) - og så skal de gode evner fra det aktive stof ligesom optages i vandet - year right

Men på den anden side er det absolut heller ikke farligt - kun for din pengepung.

Mvh CSB - der i øvrigt også er hjernevasket på et naturvidenskabeligt studie hvor alting skal være evidensbaseret.

Anmeld

12. februar 2010

Katholt

Hejsa.

Min mand og jeg har været i behandling for barnløshed i lang tid. Vi har været igennem 3 insiminationer og 2 kunstige befrugtninger, men det er ikke lykkedes. Vi fejler ikke noget, æggene har blot ikke ville sætte sig fast.

Jeg prøvede babyklister sidste gang (fryseforsøg) og lur mig om ikke det gav et positivt resultat.

Jeg startede med at tage det en uge inden opsætningen.

Med venlig hilsen

Katholt

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2B

Jeg har nu besluttet mig for at prøve det. Det skader jo ikke og jeg vil gøre alt for at det lykkedes at blive gravid (og helst i første forsøg). Hvis det ikke virker ja, så er de 250kr jo en dråbe i havet, når jeg skal punge mange tusinde kroner ud på IUI.

Jeg har nu hørt fra flere der har prøvet det, at det lykkedes så snart de prøvede babyklister. Om det er en tilfældighed vides jo ikke, men det skal sgu prøves  

Tænker også at kaste mig ud i noget akupunktur før og efter IUI. Alt for en lille baby

Anmeld

27. februar 2010

Kløver

Mutti2B skriver:

Jeg har nu besluttet mig for at prøve det. Det skader jo ikke og jeg vil gøre alt for at det lykkedes at blive gravid (og helst i første forsøg). Hvis det ikke virker ja, så er de 250kr jo en dråbe i havet, når jeg skal punge mange tusinde kroner ud på IUI.

Jeg har nu hørt fra flere der har prøvet det, at det lykkedes så snart de prøvede babyklister. Om det er en tilfældighed vides jo ikke, men det skal sgu prøves  

Tænker også at kaste mig ud i noget akupunktur før og efter IUI. Alt for en lille baby

Hej der

snupper da lige dit tip, og prøver det hvis der ikke er gevinst i morgen tidlig

jeg går til zoneterapi, skulle også være rigtig godt til at hjælpe på graviditet.

kender du melbrosia i forbindelse med at normalisere cyklus, min mor har brugt det med god effekt, så vil jeg prøve hvis jeg som sagt ikke er gravid(cyklus varer 6 uger så den skulle helst gerne normaliserers lidt)

Håber det virker med det baby-klister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.