jubii tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

herlin

Så fik jeg endelig en tid i morgen formiddag. Håber så MEGET at der er en lille levende spunk med hjerteblink. Kan ikke holde tanken ud om at skulle miste igen... og idag havde min søn fortalt hele børnehaven at "Mor har en baby i maven" hehe...De er sku kvikke! For hverken min kæreste eller jeg havde fortalt ham det endnu SÅ kryds fingre for mig i morgen, og lad sneen vente til jeg er kommet hjem. knus T.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Vial

Rigtig meget held og lykke med den.

Hvor langt er du henne?

Jeg fik en scanning for to uger siden, da jeg var 7+0... Den var ret effektiv: Hele to blink!

I morgen skal jeg også scannes. Dette for at se, om der stadig er to blink, der er jeg 9+1.

Så også lidt  for mig

Anmeld

1. februar 2010

Liljesilas

Held og lykke

Hvor lydder din søn vel nok sød, og hvor inponerende han havde gættet det selv.

Hilsen Maya

Anmeld

1. februar 2010

fam.ry pedersen

Held og lykke til jer begge 2.

Håber også selv på jeg snart kommer til scanning skal i hvert snakke med min læge om det når jeg skal derud den 10, for har selv tabt 2 gange, så vil gerne se at det hele er okay derinde.

Anmeld

7. februar 2010

herlin

Det gik fint til scanningen i tirsdags der var et lille foster med hjerteblink. Jeg var dog alligevel lidt forvirret bagefter for jeg blev sat cirka en uge tilbage. så jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor langt jeg er?... de målte det lille foster til 0,495 cm og det er omkring 5+6 - 6+0, har jeg læst mig frem til. men de kunne ikke sige det præcist, så jeg er stadig noget usikker på om alt er okay, og synes der er frygtelig længe til nf scanning lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.