Mangler ideer til fødselsdagsgave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Sommerfuglen.

Caroline86 skriver:

så får du også selv lidt ud af det

Hehe ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

katti24

jeg tænkte osse på du ku gi ham en bif tur, eller ud og spise. Ellers er der jo altid et computer spil, eller noget i den stil. det er altid et hit her

Anmeld

2. februar 2010

Sommerfuglen.

katti24 skriver:

jeg tænkte osse på du ku gi ham en bif tur, eller ud og spise. Ellers er der jo altid et computer spil, eller noget i den stil. det er altid et hit her

Det skal være lidt specielt. Vi tit ude og spise og i biografen.

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Halløjsa

Har et spørgsmål som slet ikke passer ind på den her side, men i lyder som om i har i ideer til en hel masse, så jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig til nogen ideer til min  kærestes fødselsdagsgave?

Har ingen ideer  Er pæn blank.. Han har fødselsdag d. 14 februar, en søndag, og den weekend skal vi hjem og være hos hans farmor for at komme lidt væk fra det hele, og så kunne det være hyggeligt at gøre lidt ud af morgenen.. Og der har jeg heller ikke rigtig nogen ideer

Hvis i har nogen ideer til fødselsdagsgave, og lidt morgenhygge, så skriv endelig

Hvad med at lave en Brunch til ham om morgenen. Gøre det ekstra lækkert og evt. pynte med flag, blomst og gave så det evt. står klar når han står op?

Brunch kunne nemt bestå af:

Mini pandekager, evt. med sirup

Æg

Bacon

små pølser

frugt i tern

lidt yoghurt med müsli evt.

smoothie hvis det er muligt med blender

ellers juice,the eller kaffe?

Så kunne i da sidde og hygge jer nogle timer med det, og senere lave noget sammen, hvis det er oplevelsesgaver du er ude i.

Anmeld

3. februar 2010

Sommerfuglen.

Alexis skriver:

Hvad med at lave en Brunch til ham om morgenen. Gøre det ekstra lækkert og evt. pynte med flag, blomst og gave så det evt. står klar når han står op?

Brunch kunne nemt bestå af:

Mini pandekager, evt. med sirup

Æg

Bacon

små pølser

frugt i tern

lidt yoghurt med müsli evt.

smoothie hvis det er muligt med blender

ellers juice,the eller kaffe?

Så kunne i da sidde og hygge jer nogle timer med det, og senere lave noget sammen, hvis det er oplevelsesgaver du er ude i.

Tak for ideen Vil hel klart overveje det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.