udstikkere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Halbschön

Halløj )

Nu er jeg ved at finde nogle bogstavsudstikkere til barnedåben, for de bogstaver jeg selv fik lavet forleden de var da ik liiiiiiige de kønneste..

Når jeg finder dem inde på diverse sider, så stor der "Bogstaver og linealer".. Hvad skal det helt præcis betyde?? Når jeg køber sådan en omgang bogstaver.. er det så udstikkere som jeg kender dem fra barn, når man lavede brunkager???

Kram fra en forvirret Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Susan1978

jeg synes de her er gode, de er lidt dyre men de er som dem vi kender fra barn..

http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/udstikkere-wilton-42/udstikkere-alfabetet-tal-861.html

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

Tusind tak - det er jo lige netop sådan nogen jeg har ledt efter.. Men så er det jo lige ved at man ligeså godt kan købe den der 101 box?

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

ja, de er vist bare en del større.. men måske er det den størrelse du har ledt efter..   de er forholdsvis små dem jeg linkede til.

Anmeld

1. februar 2010

Renée88 skriver:

Halløj )

Nu er jeg ved at finde nogle bogstavsudstikkere til barnedåben, for de bogstaver jeg selv fik lavet forleden de var da ik liiiiiiige de kønneste..

Når jeg finder dem inde på diverse sider, så stor der "Bogstaver og linealer".. Hvad skal det helt præcis betyde?? Når jeg køber sådan en omgang bogstaver.. er det så udstikkere som jeg kender dem fra barn, når man lavede brunkager???

Kram fra en forvirret Renée

Det er fordi de sidde på en række med fx. 6 i hver, også kaldet en lineal!!

Stine 26+5

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

Tilmeldt skriver:

Det er fordi de sidde på en række med fx. 6 i hver, også kaldet en lineal!!

Stine 26+5

Aha, på den facon!

Tak for hjælpen

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

Susan1978 skriver:

ja, de er vist bare en del større.. men måske er det den størrelse du har ledt efter..   de er forholdsvis små dem jeg linkede til.

Ja de er vist 8,5cm... Kunne være perfekt hvis de var imellem 2 og 8,5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.