LIdt nyt om inteview halløj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

TbCp

Har fået mail tilbage om at de nu har de oplysninger de skal bruge, og at de vender tilbage til mig når de får tid til at sætte artiklen igang, så vi skal bare have tålmodighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

anna-jonas

Godt.............er det så for sent at sende billeder???

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Godt.............er det så for sent at sende billeder???

Tror bare de skal sendes når så artiklen skal skrives... der vil de sikkert gerne have en masse billeder til

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Så der bliver altså lavet et interview på ET eller andet tidspunkt?

....En skam de ikke udnytter at fange os, mens vi er mange samlet på lørdag.
Men ja, de skal jo selvfølgelig lige have tiden og behovet.

Gad vide, om de tager udgangspunkt i dit brev til artiklen?
Eller om det bliver fra dine ord i et interview?
....Eller en masse blandet fra flere forskellige NS'ere?
Det bliver spændende - når engang det bliver.....

De kan nok godt regne med, at DEN udgave af bladet, kommer til at sælge rimelig godt, hehe. JEG skal ihvertfald helt sikkert have et eksemplar, når engang der bliver lavet en artikkel om os NS'ere.

GID DK KUNNE KRØLLES SAMMEN

- Så kunne de sgu få et foto af ALLE vores lækre unger samlet.

Anmeld

2. februar 2010

Ida.

Hey hov - hvad er det for noget? Jeg må da være gået glip af noget yderst spændende her mens jeg var i sommerhus i weekenden

Anmeld

2. februar 2010

Ida.

Nu fandt jeg tråden...det lyder da superspændende...glæder mig til at høre om det bliver til mere

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Ja håber da at det bliver til noget... så HELE VERDEN.... øhhh eller ihvertfald en del af Danmark hører om den her super gruppe

Anmeld

2. februar 2010

Ida.

TbCp skriver:

Ja håber da at det bliver til noget... så HELE VERDEN.... øhhh eller ihvertfald en del af Danmark hører om den her super gruppe

Bare de så ikke overrender os og vil være med alle sammen

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Bare de så ikke overrender os og vil være med alle sammen

Ja, selvom der altid altid er plads til flere/nye herinde, så VILLE det sgu være synd og skam, hvis intimiteten og ægtheden forsvandt, fordi vi pludselig blev fyldt op med så mange nye, at vi pludselig skal "starte forfra" med at lære hinanden at kende. Eller skal forholde sig til hundrede nye ....hvilket jeg tvivler på er muligt, hvis det skal være ligeså dybt og oprigtigt, som det er nu! 

For lidt og for meget, som de siger...

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Ja, selvom der altid altid er plads til flere/nye herinde, så VILLE det sgu være synd og skam, hvis intimiteten og ægtheden forsvandt, fordi vi pludselig blev fyldt op med så mange nye, at vi pludselig skal "starte forfra" med at lære hinanden at kende. Eller skal forholde sig til hundrede nye ....hvilket jeg tvivler på er muligt, hvis det skal være ligeså dybt og oprigtigt, som det er nu! 

For lidt og for meget, som de siger...

Så siger vi bare " smut pomfrit, det er en lukket fest"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.