Spørgsmål angående facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Karo

Da jeg startede med at være på facebook fik jeg en del venneanmodninger fra venner og famillie. I forviringen fik jeg tilføjet en som jeg ikke kender, men som er ejer af en af de sider jeg er fan af. Problemet er at han fylder meget. Han opdatere sin status flere gange dagligt og er meget aktiv derinde så jeg på "mister" overblikket over mine rigtigt venner derinde.

Mit spørgsmål er om han kan se hvis jeg "opsiger" vores venskab eller ej. Jeg vil jo nødigt støde ham men jeg har heller ikke lyst til at fortsætte venskabet. Hvis han får besked om det afsluttede venskab er der så nogle der har en god ide til hvad man kan skrive til manden for at give ham en forklaring på en pæn måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

NaFe

Han får ikke en besked om a du har slettet ham... han kan kun se det vis han tjekker sin venneliste igennem og så ser du ikke er der mere... så tror skam sagtens du kan slette ham uden bekymring...

knus

Anmeld

1. februar 2010

Karo

Feluca09 skriver:

Ham får ikke en besked om a du har slettet ham... han kan kun e det vis han tjekker sin venneliste igennem og så ser du ikke er der mere... så tror skam sagtens du kan slette ham uden bekymring...

knus

Alletiders. Så vil jeg straks slette ham

Anmeld

1. februar 2010

Loa

Karo skriver:

Da jeg startede med at være på facebook fik jeg en del venneanmodninger fra venner og famillie. I forviringen fik jeg tilføjet en som jeg ikke kender, men som er ejer af en af de sider jeg er fan af. Problemet er at han fylder meget. Han opdatere sin status flere gange dagligt og er meget aktiv derinde så jeg på "mister" overblikket over mine rigtigt venner derinde.

Mit spørgsmål er om han kan se hvis jeg "opsiger" vores venskab eller ej. Jeg vil jo nødigt støde ham men jeg har heller ikke lyst til at fortsætte venskabet. Hvis han får besked om det afsluttede venskab er der så nogle der har en god ide til hvad man kan skrive til manden for at give ham en forklaring på en pæn måde.

Han får ikke besked om du sletter ham, han ser det kun hvis han på et tidspunkt søger efter dig, så kan han ikke se din fulde profil (hvis du har hemmelig profil self.)

Men han får ikke en decideret besked om du sletter ham, så hvis i ikke rigtig er venner eller bruger hinanden til noget derinde, så vil han formodentlig ikke lægge mærke til det....

Anmeld

1. februar 2010

Loa

Sorry, jeg var for langsom 

Anmeld

1. februar 2010

FruPudderkvast

Karo skriver:

Jeg mener ikke at han kan se at du har afsluttet "venskabet", men hvis du stadig ønsker at være venner med ham og undgå hans mange opdateringer, kan du trykke "skjul" udfor en af hans opdateringer og så skulle der gerne komme en boks hvor der står "Skjul "hans navn".. Den trykker du på og så kan I stadig være venner, men du undgår at han fylder det hele..

Håber det er til at forstå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.