Jeg tænkte at det nok er på tide at få skrevet lidt herinde om hvordan det går herhjemme. Jeg gik jo på barsel i torsdags og hvor er det dog bare dejlig ikke at skulle op kl. 5.30 og ud og køre i dette vejr. Jeg brugte min fredag på at gøre rent, vasketøj og handle ind, så det var ikke meget jeg fik slappet af.
Idag har jeg været i kælderen og hente alt Marcus gamle tøj frem. Jeg har fået det sorteret, så alt det som vi kan bruge til Ida ligger her oppe i lejligheden og resten (det der er for drenget) i en pose som svigermor har lovet hun vil opbevare hvis andre i famillien skulle få en lille dreng. Meget af tøjet fra str. 50 - 68 er lyseblåt og derfor har jeg købt en tøjfarve i matas så jeg kan farve det lilla. Men hold da op hvor finder man ud af hvor meget tøj til sådan en lille størrelse man har. Martin havde ellers lånt alt tøjet ud til en kollega, som uheldigvis ikke var så god til at levere tøjet tilbage. Eller det vil sige, at alle de ekstra lækre dragter som vi havde købt aldrig kom retur.

Martin har haft fat i ham flere gange, men vi mangler stadig en masse og nu har Martin givet op. Så derfor kom det bag på mig hvor meget tøj vi alligevellet har.
Marcus er inde i en fase hvor han rigtigt skal teste os af. Derudover er han blevet en rigtig lille stædig dreng. Vi prøver at ignorere ham når han er rigtig strid, og det hjælper helt sikkert, det går bare ikke så hurtigt. Derudover så vi igår at han har fået en tand mere (så nu har han 5 tænder) og der er endnu en på vej, så det kan også forklarer hvorfor han har været lidt ekstra sensitiv. Men ellers går alt fint herhjemme. Jeg vokser mig hurtigt stører og stører, og der samme gør lille pigen som i forrige uge blev skudt til at veje omkring 2 kg.

Katja 33+5
Anmeld