Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her skal vi have luft kartofler med sky frikadeller
idag skal vi have kylling i karrysovs lavet på cremefrais og ris som tilbehør.
Det er super hurtigt at lave og det smager fantastisk.
Æggekage med kartoffelbund er heller ikke dyrt og mætter enormt godt, så kan man selv vælge hvad der skal i.
Jeg har en rest hakket okse, champignon og cocktailpølser - så det bliver noget kødsovs-noget.
Hvad med suppe? Kog og blend et par kartofler og hvad du har af grøntsager fra køleskabet og varm op med 1/4 L piske. Så er den sgu go' :-)
BetinaMørk skriver: Hit med jeres idéer til noget nemt aftensmadEr kørt død i de samme retter Knus Betina og Marcus
Hit med jeres idéer til noget nemt aftensmadEr kørt død i de samme retter Knus Betina og Marcus
en grønsagslasagne er lige sagen..!! det mætter rigtig meget... og så er det samtidig sundt uden at smage for sundt...
ej, det lød forkert.... men man bliver overrasket over hvor godt det smager... min kæreste som ikke er såååå glad for grønsager er helt vild med min grønsagslasagne..!!
Sisley skriver: Jeg har en rest hakket okse, champignon og cocktailpølser - så det bliver noget kødsovs-noget. Hvad med suppe? Kog og blend et par kartofler og hvad du har af grøntsager fra køleskabet og varm op med 1/4 L piske. Så er den sgu go' :-)
Gittemor09 skriver: en grønsagslasagne er lige sagen..!! det mætter rigtig meget... og så er det samtidig sundt uden at smage for sundt... ej, det lød forkert.... men man bliver overrasket over hvor godt det smager... min kæreste som ikke er såååå glad for grønsager er helt vild med min grønsagslasagne..!!
BetinaMørk skriver: Det fik vi i torsdags... havde bare en almindelig pakke knoor og så puttede vi alle slags grønt i som vi lige havde i køleren.. Det er mega godt, syns bare vi får det sammen hele tiden..
Det fik vi i torsdags... havde bare en almindelig pakke knoor og så puttede vi alle slags grønt i som vi lige havde i køleren.. Det er mega godt, syns bare vi får det sammen hele tiden..
hmmm...
hvad så med oksekød i fad?? det mætter også utrolig meget..!!
BetinaMørk skriver: jeg æælsker suppe, men er ikke sikker på at Marcus blir mæt af det.. ellers gode forslag..
jeg æælsker suppe, men er ikke sikker på at Marcus blir mæt af det.. ellers gode forslag..
Kan han få noget brød til måske?
Da jeg var lille fik jeg nogle gange hyldebærsuppe med æblebåde og tvebakker - mums - det var et hit hver gang! Hvis man ellers er til den slags, så kan jeg også varmt anbefale blodpølse med æblemos og sirup! Det er også nemt
Gittemor09 skriver: hmmm... hvad så med oksekød i fad?? det mætter også utrolig meget..!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128