Dagens aftensmad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.591 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

frk Jensen

Hit med jeres idéer til noget nemt aftensmad

Er kørt død i de samme retter

Knus Betina og Marcus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Diana...

Her skal vi have luft kartofler med sky frikadeller 

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

idag skal vi have kylling i karrysovs lavet på cremefrais og ris som tilbehør.

Det er super hurtigt at lave og det smager fantastisk.

Æggekage med kartoffelbund er heller ikke dyrt og mætter enormt godt, så kan man selv vælge hvad der skal i.

Anmeld

1. februar 2010

Sisley

Jeg har en rest hakket okse, champignon og cocktailpølser - så det bliver noget kødsovs-noget.

Hvad med suppe? Kog og blend et par kartofler og hvad du har af grøntsager fra køleskabet og varm op med 1/4 L piske. Så er den sgu go' :-)

Anmeld

1. februar 2010

Gittemor09

BetinaMørk skriver:

Hit med jeres idéer til noget nemt aftensmad

Er kørt død i de samme retter

Knus Betina og Marcus

en grønsagslasagne er lige sagen..!! det mætter rigtig meget... og så er det samtidig sundt uden at smage for sundt...

ej, det lød forkert.... men man bliver overrasket over hvor godt det smager... min kæreste som ikke er såååå glad for grønsager er helt vild med min grønsagslasagne..!!

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

Sisley skriver:

Jeg har en rest hakket okse, champignon og cocktailpølser - så det bliver noget kødsovs-noget.

Hvad med suppe? Kog og blend et par kartofler og hvad du har af grøntsager fra køleskabet og varm op med 1/4 L piske. Så er den sgu go' :-)

jeg æælsker suppe, men er ikke sikker på at Marcus blir mæt af det..

ellers gode forslag..

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

Gittemor09 skriver:

en grønsagslasagne er lige sagen..!! det mætter rigtig meget... og så er det samtidig sundt uden at smage for sundt...

ej, det lød forkert.... men man bliver overrasket over hvor godt det smager... min kæreste som ikke er såååå glad for grønsager er helt vild med min grønsagslasagne..!!

Det fik vi i torsdags... havde bare en almindelig pakke knoor og så puttede vi alle slags grønt i som vi lige havde i køleren.. Det er mega godt, syns bare vi får det sammen hele tiden..

Anmeld

1. februar 2010

Gittemor09

BetinaMørk skriver:

Det fik vi i torsdags... havde bare en almindelig pakke knoor og så puttede vi alle slags grønt i som vi lige havde i køleren.. Det er mega godt, syns bare vi får det sammen hele tiden..

hmmm...

hvad så med oksekød i fad?? det mætter også utrolig meget..!!

Anmeld

1. februar 2010

Sisley

BetinaMørk skriver:

jeg æælsker suppe, men er ikke sikker på at Marcus blir mæt af det..

ellers gode forslag..

Kan han få noget brød til måske?

Da jeg var lille fik jeg nogle gange hyldebærsuppe med æblebåde og tvebakker - mums - det var et hit hver gang! Hvis man ellers er til den slags, så kan jeg også varmt anbefale blodpølse med æblemos og sirup! Det er også nemt

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

Gittemor09 skriver:

hmmm...

hvad så med oksekød i fad?? det mætter også utrolig meget..!!

vil du udspecificere det?

Det lyder godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.