godt råd fra bondepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Milka

tog bondepigens råd vedr spisning og servede varm mad til pigerne til frokost. det var et totalt afslappet og udramatisk måltid og de spiste al maden op! fantastisk, siden måltiderne har været en kamp på det sidste. så vil jeg prøve med noget rugbrød til aftensmad.

tak for et godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

lion

Hvor lyder det godt at det hjalp på måltiderne at du serveret varm mad til frokost

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

tog bondepigens råd vedr spisning og servede varm mad til pigerne til frokost. det var et totalt afslappet og udramatisk måltid og de spiste al maden op! fantastisk, siden måltiderne har været en kamp på det sidste. så vil jeg prøve med noget rugbrød til aftensmad.

tak for et godt råd

Niklas Emil får også varmt mad til middag i vuggestuen og af og til rugbrød til aften.... Det virker egentlig også bedst på den måde (de fleste dage...)

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Jamen, det er jo guld værd, at man kan bruge hinanden på den måde.............

Anmeld

2. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

tak for et godt råd

Nej hvor er det fedt, at det virkede...!! Det er nemlig meget mere afslappende, osse om aftenen, hvor man tit har travlt og de er trætte...

Så er det altså ikke kun Emma der har glæde af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.