Blødningen, som startede lørdag eftermiddag, fortsatte i løbet af søndagen, og hen på aftenen, blev jeg så usikker på hvad der kunne være årsag til blødningen, at jeg ringede til vagtlægen, som ville se mig.
Efter en samtale med vagtlægen fik jeg en akut tid mandag på gyn.afd. på sygehuset, og jeg er lige kommet hjem derfra, og må indrømme, at jeg er meget usikker og bange 
På sygehuset blev jeg undersøgt af en læge og en fertilitets-sygeplejerske, og scanningen viste, at min slimhinde var intakt, så det er ikke menstraution, der er årsag til blødningen. De kunne ej heller se en rift eller et eventuelt bristet blodkar, der kan forklare blødningen 
I værste fald kan der være en graviditet uden for livmoderen, men da jeg ikke har testet positiv på noget tidspunkt, og løbende er blevet scannet i forbindelse med IUI, mente de heller ikke, at det var årsagen.
Under alle omstændigheder fik jeg taget en graviditetsblodprøve i dag, og skal have taget en igen på torsdag - og så får jeg svar fredag og måske en forklaring på årsagen til blødningen.
Puha, det er godt nok svært at være sat i denne her form for ventetid - og jeg er rigtig bange for at det er en graviditet udenfor livmoderen.
Nu sidder jeg så her og ved godt, at det kun er tiden, der kan vise, om det er det ene eller det andet men lige nu er jeg bare et stort utrygt spørgsmålstegn