igen slimprop????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

siw84

ville egentlige høre nu når man læser mange skrive at nu er ders slimprop røget.... er det alle der har mærket/set osv. at deres slimprop er gået??? var bare noget jeg sad og tænkte på om det måske er noget man ikke kan undgå at føle

knus siw 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

SHERO

siw84 skriver:

ville egentlige høre nu når man læser mange skrive at nu er ders slimprop røget.... er det alle der har mærket/set osv. at deres slimprop er gået??? var bare noget jeg sad og tænkte på om det måske er noget man ikke kan undgå at føle

knus siw 36+2

Min gik først sammen med vandet, kan også huske jeg gik og kiggede efter den da jeg var gået over tiden, for synes det var på tide den gik... :-D

Anmeld

1. februar 2010

Janep

siw84 skriver:

knus siw 36+2

jeg mærkede det ikke sidste gang.
og nogengange går den først ved fødslen.
den kan også gå lidt af gangen, når man er i bad, eller sider på wc. så den kan sagtens gå uden at man bemærker det

Anmeld

1. februar 2010

Muffinmus

Første gang troede jeg min var gået fordi jeg havde fundet slim..men nej, fik på fg af vide at den ikke var gået da jeg hadve veer:-)

2 gang så jeg den selv i wcét da jeg havde veer på fg....stor klump der var helt rød og blodig, på str med en stor 2 kr og helt gummi prop agtigt. Altså ikke bare slim, men sådan gummi agtig.

Anmeld

1. februar 2010

Morsnarttil2?

Ved min 1. så jeg slet ikke nogle slimprop..

Men har 2. gang kom den et par dage før min vand gik.

Tror ikke det er alle der ser slimproppen.

Anmeld

1. februar 2010

kiroo

den kan blive dannet igen har jeg hørt..?

min den var gået da jeg lå fredag morgen på briksen på fødegangen, da jeg skulle have taget vandet.
manden syntes godt jeg kunne have taget rene trusser på, hvilket jeg så også havde, syntes dog det det var klamt men det kunne man jo ikke lige gøre noget ved..

Anmeld

1. februar 2010

Corn

Jeg så ikke slimproppen hverken 1. eller 2. gang...

Majken 18+

Anmeld

1. februar 2010

siw84

tusind tak for jeres svar...

har nemlig gået og tænkt på om man bemærkede det...

os fordi jeg troede den gik før, vidste ikke den først os kunne gå når man havde veer...

har nemlig haft jævne plukveer de sidste 2 timer ca og ved jo at det kan tage mange timer før at man kan gå i veer (og ved godt at det ikke er sikkert det sker nu) men er jo stadig spændende, os når det er første gang men kunne så ikke lade være at tænke på at jeg ikke har bemærket om min slimprop var gået.. men det behøver den jo så heller ikke at ha...

knus siw 36+2 som venter spændt på hvad dagen igennem byder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.