Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen
Hvor tidlig kan man se hvilken køn barnet er?
er det først i uge 20 ca. eller kan man tidligere?
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
16+??
17.uge kan man se det på en scanning, men ved en moderkageprøve kan man se det med det meget tidligere.
Hej Hej..
Jeg har været til kønsscanning på scanningsklinikken i Købanhavn, og de sagde at man kan se det fra 17+0..
Jeg var dog 21+0, og det var meget tydeligt dér..
Men de sagde at de ville kunne give 100% svar på køn fra 17+0
Knus Maria
Tak for svaret..
vil gerne snart vide det og er kun 11+3 uger henne idag, syns det er så svært at købe noget. men alligevel er det bedst at vente med at købe noget efter uge 12, bare rigtig svært hehe
Mariekjellerup skriver: Tak for svaret.. vil gerne snart vide det og er kun 11+3 uger henne idag, syns det er så svært at købe noget. men alligevel er det bedst at vente med at købe noget efter uge 12, bare rigtig svært hehe
Vi ventede til efter NF skanningen - tænk hvis man blev sendt videre til kontrol og uheldigvis aborterede. Hvis du er helt vild for at shoppe kan du måske købe noget "kønsneutralt"...
Jeg har lige bestilt en tid til trykhedsscanning til om 9 dage. Altså d.10 Februar. Der er jeg 16+1 og det er inkl køn :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128