Iiiiih altså :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Vinker

Det var jo meningen at vi skulle i dronning Dortheas badestue i Kolding i dag sammen med vores vennepar fra Kolding. Det var ment som en "før barselsgave" fra os af da snart skulle ha deres første barn (hun har termin her den 22. feb så om 3 uger) og da Bo lige har fået konstateret 2 discos i ryggen tænkte vi at det ville være super godt for dem begge at komme i det varme vand og bare flyve rundt og nyde det....

MEN så i går ringer Bo og fortæller os at den lille pige kom til verden før tid. Vandet var gået tidligt søndag morgen og få timer efter kom en lille sund og rask lille pige til verden - 3050 gram og 50 cm. Vi blev jo helt rundt på gulvet over den lykkelige nyhed - Det er bare så fantastisk.

Så nej vi skal ikke en tur i badestuen idag. Lidt æv for havde virkelig glædet mig. Det er nemlig ikke så tit vi ser vores venner så vi skulle rigtig storhygge med dem. Og så også fordi at vores bruseniche er ved at blive tætnet (fuerne skal skiftes og det tar et par døgn at tøre ordentlig) så vi kan ikke bade herhjemme før på tirsdag, men nå. Det er jo en glædelig grund til at vi ikke kommer i badestuen så det er skam fint

Vi ville gerne ha været og se deres lille pige allerede i dag, men da både Morten og jeg er godt forkølet og med bihulebetændelse er vi bange for at smitte så må desværre vente til vi har det bedre. Blir nok først lørdag...

Så i denne måned er 2 af vores vennepar blevet forældre for første gang til en lille pige født før tid (den ene 2 uger før og den anden 3 uger før) Skøøøønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

Stort tillykke med jeres vennepar.

Man må sige det er en gyldig grund for at skippe en aftale: )

-Og heldigvis har begge jeres vennepar da valgt, at føde inden for normalen, så det ikke bliver betegnet som FTF.

Og ja i må jo så bare klatvaske jer indtil imorgen eller er det først næste tirsdag :-O

KNus.

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

Stort tillykke med jeres vennepar.

Man må sige det er en gyldig grund for at skippe en aftale: )

-Og heldigvis har begge jeres vennepar da valgt, at føde inden for normalen, så det ikke bliver betegnet som FTF.

Og ja i må jo så bare klatvaske jer indtil imorgen eller er det først næste tirsdag :-O

KNus.

Ja det er jo fint nok tidspunkt de begge har født på - Ikke alle første gangs fødende går over tid... Men du kender jo kun alt for godt til det med at få den lille til verden før end beregnet må man sige....

Vi tar en tur i svømmestadion med NE her i eftermiddag så vi kommer da i bad i dag alligevel

Anmeld

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Ja det er jo fint nok tidspunkt de begge har født på - Ikke alle første gangs fødende går over tid... Men du kender jo kun alt for godt til det med at få den lille til verden før end beregnet må man sige....

Vi tar en tur i svømmestadion med NE her i eftermiddag så vi kommer da i bad i dag alligevel

Ja desværre kender jeg alt til det.

Men dejligt at I kommer i bad i dag. -og NE synes med garnti det er sjovere på den her måde ; )

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

malucca09 skriver:

Ja desværre kender jeg alt til det.

Men dejligt at I kommer i bad i dag. -og NE synes med garnti det er sjovere på den her måde ; )

Ja han har bare storhygget sig 1½ time i vandet. Nu er han godt mør. Sidder i sin kæmpe sækkestol og putter med dynen foran en gang Pingu på dvd'en

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Det kan man da kalde gyldig grund..........hva'??? Åhhhh.........sådan en helt ny lille baby...............

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Det kan man da kalde gyldig grund..........hva'??? Åhhhh.........sådan en helt ny lille baby...............

Ja det er så et afbud vi siger god for må man sige!

Ja jeg kan heller ikke vente til vi skal over og se deres lille pige enten fredag eller lørdag. Og søndag skal vi så se det andet vennepars (der bor i Herning) lille pige som kom til verden for 2 uger siden. Ååååh jeg blir da virkelig skruk med alle de nyfødte, suk

Men vi kom da i bad alligevel - var 1½ time i svømmestadion dk med Niklas Emil. Det var bare suuuuper hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.