MD veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

tb

Det er en lille pige der gemmer sig inde i maven......

Det er godt nok super dejligt at få sat køn på, så man ikke længere skal sige 'den' og 'bebsen'.. hehe..

Alt så bare super ud... en lille perfekt pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Chalala85

ihh stor tillykke med den lilleprinsesse

Anmeld

1. februar 2010

businesstigger

Tillykke med den lille perfekte pige. Det er helt klart dejligt at få sat køn på og bekræftet at alt ser ud som det skal

Anmeld

1. februar 2010

Gittemor09

tb skriver:

Det er en lille pige der gemmer sig inde i maven......

Det er godt nok super dejligt at få sat køn på, så man ikke længere skal sige 'den' og 'bebsen'.. hehe..

Alt så bare super ud... en lille perfekt pige

Tillykke med at have fået sat køn på den lille... Det er altid rart...!!

Det gjorde vi også til scanningen... men hun virkede ikke helt sikker, og dog siger hun at hun er 90% sikker på at det er en lille dreng.. det glædede vi os jo over, at vide hvad det bliver..!!

men 3 uger før min termin til en ekstrascanning (pga. bækkenløsning) får vi så afvide at det egentlig er en pige.. og det  var det..!!

en lille spøjs historie med på vejen

Anmeld

1. februar 2010

Trolde_mor

Stort tillykke med den lille perfekte prinsesse

Anmeld

1. februar 2010

tb

Gittemor09 skriver:

Tillykke med at have fået sat køn på den lille... Det er altid rart...!!

Det gjorde vi også til scanningen... men hun virkede ikke helt sikker, og dog siger hun at hun er 90% sikker på at det er en lille dreng.. det glædede vi os jo over, at vide hvad det bliver..!!

men 3 uger før min termin til en ekstrascanning (pga. bækkenløsning) får vi så afvide at det egentlig er en pige.. og det  var det..!!

en lille spøjs historie med på vejen

sjov lille historie  håber ikke i havde fået købt for meget blåt.. hehe.. hende jordemoderen der scannede mig virkede meget sikker.. hun tjekkede flere gange, og der var ikke noget der dinglede mellem de små ben  men skal i 3 D scanning om 5 uger.. så kan vi jo se efter igen.. hehe.. og har 2 ekstra scanninger mere pga en mavesygdom, så mon ikke vi er helt sikre inden den bette kommer ud

Anmeld

1. februar 2010

Gittemor09

tb skriver:

sjov lille historie  håber ikke i havde fået købt for meget blåt.. hehe.. hende jordemoderen der scannede mig virkede meget sikker.. hun tjekkede flere gange, og der var ikke noget der dinglede mellem de små ben  men skal i 3 D scanning om 5 uger.. så kan vi jo se efter igen.. hehe.. og har 2 ekstra scanninger mere pga en mavesygdom, så mon ikke vi er helt sikre inden den bette kommer ud

vi havde heldigvis kun fået købt i hvidt... men var så heldig at min søster fik en lille pige 5 mdr. før... så jeg arvede flere sække fyldt med tøj.. noget hvor der stadig var prismærker på... hehe..!!

ja, det lyder rigtig spændende... og mon dog ikke i finder ud af det inden da

men det vigtigste er nu at hun er sund og rask.. så er kønnet ikke vigtigt...

Anmeld

1. februar 2010

tb

Gittemor09 skriver:

vi havde heldigvis kun fået købt i hvidt... men var så heldig at min søster fik en lille pige 5 mdr. før... så jeg arvede flere sække fyldt med tøj.. noget hvor der stadig var prismærker på... hehe..!!

ja, det lyder rigtig spændende... og mon dog ikke i finder ud af det inden da

men det vigtigste er nu at hun er sund og rask.. så er kønnet ikke vigtigt...

nemlig ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.