Gaver til 1 års fødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.110 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

hc=k

HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!

Jeg er bare helt blank med hvad min dreng skal ønske sig til sin fødselsdag. Det har jo lige været jul og der fik han en masse legetøj, han arver tøj fra sin fætter så der mangler han bestemt heller ikke noget og ja jeg synes måske også det er kedeligt at ønske sig gavekort fra alle der kommer.

Er der nogle der har et forslag til en rigtig ked gave??
Gerne med billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Chalala85

hvad med hoppedyr fra Krea?! Eller en ryksæk til når han han skal i vuggestue7dagpleje eller bare ud så han selv kan have den på

Junior dyne hvis i ik allerede har...

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Chalala85 skriver:

hvad med hoppedyr fra Krea?! Eller en ryksæk til når han han skal i vuggestue7dagpleje eller bare ud så han selv kan have den på

Junior dyne hvis i ik allerede har...

Jooo det kunne da være noget..

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

hc=k skriver:

Jooo det kunne da være noget..

Det var måske også noget med en trehjulet cykel.. de der små med lad så de selv kan komme frem..super godt for motorikken

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Chalala85 skriver:

Det var måske også noget med en trehjulet cykel.. de der små med lad så de selv kan komme frem..super godt for motorikken

Sådan en har han, men men men han kan bare intet overhvedet så han kan slet ikke bruge den endnu.

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

hc=k skriver:

Sådan en har han, men men men han kan bare intet overhvedet så han kan slet ikke bruge den endnu.

Nåh for søren.. ja så går den jo ikke. Hmm hvad med noget legetøj som så giver ham lysten til at ville mere måske?! Går ud fra han har gåvogne? man kan få sådan en "ringe" fra fisherprice som de kan side og stå op inden i med en masse aktiviter i, det han en masse at holde fast i og det styrker benene helt enormt.

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Chalala85 skriver:

Nåh for søren.. ja så går den jo ikke. Hmm hvad med noget legetøj som så giver ham lysten til at ville mere måske?! Går ud fra han har gåvogne? man kan få sådan en "ringe" fra fisherprice som de kan side og stå op inden i med en masse aktiviter i, det han en masse at holde fast i og det styrker benene helt enormt.

Jamen jamen jeg ville rigtig gerne have sådan noget til ham, men hans far mener bestemt ikke at han skal have sådan noget.

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

hc=k skriver:

Jamen jamen jeg ville rigtig gerne have sådan noget til ham, men hans far mener bestemt ikke at han skal have sådan noget.

hmm ja det giver jo en del konflikt kan jeg forstå.. hvorfor vil han ikke det?! Det er jo ikke fordi det er dårligt hans søn skal have sådan en, tror nu de fleste børn får legetøj der styrker motorikken på en eller anden måde. Det gjorde min søn da også og det er sundt... det udvikler jo hjernen og selvtillid.

Det lyder som noget af en udfordring du står over for

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Chalala85 skriver:

hmm ja det giver jo en del konflikt kan jeg forstå.. hvorfor vil han ikke det?! Det er jo ikke fordi det er dårligt hans søn skal have sådan en, tror nu de fleste børn får legetøj der styrker motorikken på en eller anden måde. Det gjorde min søn da også og det er sundt... det udvikler jo hjernen og selvtillid.

Det lyder som noget af en udfordring du står over for

Ej men jamen han mener at det kun er børn med handikap der har sådan nogle ting. Jeg bliver mega sur på ham hver gang han siger det....

Det skaber nemlig en masse konflikter for der er virkelig mange ting som han ikke må få fordi hans far har en eller anden mærkelig mening om det.

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

Øv for den... han har jo en helt forkert opfattelse af tingene.. desværre..

Har du overvejet at få en samtale med ham og jeres sp eller dagpleje/vuggestue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.