Kan det passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.

Jeg har en dreng på 10 må neder som jeg er en smule bekymret for. Han kan næsten ingenting selv og herinde læser jeg meget om børn der er yngre end ham der bare kan en helt masse.

Min søn kan ikke:

• Sætte sig op selv
  • Kralve
  • Rejse sig op

Jeg synes bare det er lidt underligt at han selt ikke kan noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Mca<3

Anonym skriver:

Hej alle på baby.

Jeg har en dreng på 10 må neder som jeg er en smule bekymret for. Han kan næsten ingenting selv og herinde læser jeg meget om børn der er yngre end ham der bare kan en helt masse.

Min søn kan ikke:

• Sætte sig op selv
  • Kralve
  • Rejse sig op

Jeg synes bare det er lidt underligt at han selt ikke kan noget...

Det ville jeg slet ikke bekymre mig over ,, Min ældste var bare så langsom til alt og når de runder 15-16 mdr kan de allesammen det samme alligevel ,,  Børn og mennesker er forskellige , Alexander har heller ikke været verdens hurtigeste

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Okay så det er ikke fordi der er noget galt med ham.... Puha

Anmeld

1. februar 2010

Mca<3

Anonym skriver:

Okay så det er ikke fordi der er noget galt med ham.... Puha

Det vil jeg da bestemt ikke mene ,, Min ældste lærte aldrig at kravle , Hun sad først da hun var 9 mdr og der gil længe før hun kunne sætte sig op fra liggende stilling ,,, Jeg så på det som om hun var møg doven og det er hun stadig den dag i dag hvor hun nærmer sig de 18 år

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Mammi ,,, skriver:

Det vil jeg da bestemt ikke mene ,, Min ældste lærte aldrig at kravle , Hun sad først da hun var 9 mdr og der gil længe før hun kunne sætte sig op fra liggende stilling ,,, Jeg så på det som om hun var møg doven og det er hun stadig den dag i dag hvor hun nærmer sig de 18 år

Okay ja det kan jeg godt se.

Jeg blev bare rigtig nervøs for om edt var noget galt med ham.
Der er stort pres på ham i forhold til det at skulle lærer at kravle, Jeg synes det er lidt ligegyldigt, men hans far og hans farmor er virkelig helt oppe at ringe over det og det er nok også derfor jeg tænker som jeg gør.

Anmeld

1. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,det lyder som mig!Min Alexander på 9 mdr. har først i løbet af den sidste måned lært at sidde selv.Han kan slet ikke vende sig,kravle,gå,rulle eller sætte sig op.Jeg har også indimellem tænkt at der må være noget galt,men jeg trøster mig med at man da endnu aldrig har hørt om børn/unge som aldrig har lært at gå

Anmeld

1. februar 2010

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Åh,det lyder som mig!Min Alexander på 9 mdr. har først i løbet af den sidste måned lært at sidde selv.Han kan slet ikke vende sig,kravle,gå,rulle eller sætte sig op.Jeg har også indimellem tænkt at der må være noget galt,men jeg trøster mig med at man da endnu aldrig har hørt om børn/unge som aldrig har lært at gå

Naaaaa det er rigtig nok sådan har jeg ikke tænkt på det hehe

Anmeld

1. februar 2010

Mca<3

Anonym skriver:

Okay ja det kan jeg godt se.

Jeg blev bare rigtig nervøs for om edt var noget galt med ham.
Der er stort pres på ham i forhold til det at skulle lærer at kravle, Jeg synes det er lidt ligegyldigt, men hans far og hans farmor er virkelig helt oppe at ringe over det og det er nok også derfor jeg tænker som jeg gør.

Bed dem om at køle ned ,, Ikke alle børn kravler   Du skal slet ikke bekymre dig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.