Endelig...! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Maria.

...fandt vi et navn til vores lille prinsesse som stadig ligger trygt og godt i maven.. Hun melder sin ankomst omkring d. 22 Maj..

Da jeg blev gravid var vi overbevidste om at det var en lille dreng der gemte sig derinde, og vi blev hurtigt enige om at det skulle være Louis han skulle hedde.. Vi har en søn der hedder Magnus i forvejen..

Hvis det alligevel skulle være en lille pige der kom ud, blev vi enige om Carla.. Sådan skulle det ikke gå.. Så snart vi fik afvide at det var en pige der lå derinde (MD-scanning + ekstra kønsscanning), ville min mand ikke have at hun skulle hedde Carla alligevel.. (!!!!)

Han synes ikke Magnus og Carla passede så godt sammen! Hmm.. Jeg valgte navn til Magnus dengang jeg ventede ham, så min mand har en stemme mere den her gang.. Vi aftalte at vente til hun kommer til verden for at se hva hun ligner.. Men en aften her for en uges tid siden sagde han at han synes hun skal hedde MALOU.. Den er jeg med på.. Magnus & Malou passer da meget godt sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Ox.

Jaa det passer da super sødt sammen!!

Anmeld

1. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Fantastiskt navn

Anmeld

1. februar 2010

RumlesMor

Jaa, det er da helt perfekt....Magnus og Malou

Anmeld

1. februar 2010

Maria.

Jeg er også meget begejstret.. Var lidt bange for hva han kunne finde på.. hehe..

Anmeld

1. februar 2010

Honningblomst

Dejligt

Anmeld

1. februar 2010

Pia.

M_Schwartz skriver:

...fandt vi et navn til vores lille prinsesse som stadig ligger trygt og godt i maven.. Hun melder sin ankomst omkring d. 22 Maj..

Da jeg blev gravid var vi overbevidste om at det var en lille dreng der gemte sig derinde, og vi blev hurtigt enige om at det skulle være Louis han skulle hedde.. Vi har en søn der hedder Magnus i forvejen..

Hvis det alligevel skulle være en lille pige der kom ud, blev vi enige om Carla.. Sådan skulle det ikke gå.. Så snart vi fik afvide at det var en pige der lå derinde (MD-scanning + ekstra kønsscanning), ville min mand ikke have at hun skulle hedde Carla alligevel.. (!!!!)

Han synes ikke Magnus og Carla passede så godt sammen! Hmm.. Jeg valgte navn til Magnus dengang jeg ventede ham, så min mand har en stemme mere den her gang.. Vi aftalte at vente til hun kommer til verden for at se hva hun ligner.. Men en aften her for en uges tid siden sagde han at han synes hun skal hedde MALOU.. Den er jeg med på.. Magnus & Malou passer da meget godt sammen..

Magnus & Malou - Passer helt perfekt sammen - min nevø og Niece hedder Magnus & Malou  - Så jeg syntes det er et godt valg...

Her i familien har vi mange M-navne ... de smukkeste navne, hvis du spørg mig... det sjoveste er faktisk at der ikke bevist er gået efter M'er bare de navne vi kunne lide...

Knus Pia, Mor til Mikkel, Mille & Mads og Moster til Magnus Og Malou

Anmeld

1. februar 2010

Maria.

Pia. skriver:

Magnus & Malou - Passer helt perfekt sammen - min nevø og Niece hedder Magnus & Malou  - Så jeg syntes det er et godt valg...

Her i familien har vi mange M-navne ... de smukkeste navne, hvis du spørg mig... det sjoveste er faktisk at der ikke bevist er gået efter M'er bare de navne vi kunne lide...

Knus Pia, Mor til Mikkel, Mille & Mads og Moster til Magnus Og Malou

Det er meget sjovt, for jeg hedder selv Maria, og har altid sagt at mine børn ikke skulle hedde noget med M! Kommer selv fra en søskende flok hvor vi hedder Maria, Mette & Mikkel..

Det er helt ubevidst de navne vi bedst kunne lide!

Anmeld

1. februar 2010

Bavianis

Hehe - vi har T-navne i hovedet:

Tone eller Thure

Anmeld

1. februar 2010

Maria.

Bavianis skriver:

Hehe - vi har T-navne i hovedet:

Tone eller Thure

Det er også søde navne..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.