den der bikinilinie (haha)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Quinder!

Der har jo været en masse snak herinde om, hvor besværligt det er at ordne bikinilinien når man nærmer sig fødslen...

For det første har jeg ikke de store problemer, men jeg kan også stadig tage begge ben op til ørerne

Nu hvor jeg skal have pks har jeg forsøgt at finde alle de positive ting ved det, i stedet for at fokusere på de negative!

Sgudda service at de ordner bikinilinien for én når man kommer ind på hospitalet!!! hahaha

Sorry... er bare spændt på i dag hvor vi skal til samtale, have dato osv...

Knus Caroline 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Hej Quinder!

Der har jo været en masse snak herinde om, hvor besværligt det er at ordne bikinilinien når man nærmer sig fødslen...

For det første har jeg ikke de store problemer, men jeg kan også stadig tage begge ben op til ørerne

Nu hvor jeg skal have pks har jeg forsøgt at finde alle de positive ting ved det, i stedet for at fokusere på de negative!

Sgudda service at de ordner bikinilinien for én når man kommer ind på hospitalet!!! hahaha

Knus Caroline 36+3

hahaha ja det ville jeg nu også vælge at kalde luksus  uuuhhh hvor blir det spændende sweetie!!! glæder mig til at læse om samtalen senere

Anmeld

1. februar 2010

bagger26

Hehehe ja det må man sige, det er service i topklasse..

Må indrømme at jeg gør det halvt i blinde..  

Men held og lykke idag, er spænt på at hører hvornår i får lov til at møde jeres datter..

Knus...

Anmeld

1. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Caroline86 skriver:

Hej Quinder!

Knus Caroline 36+3

He he. Jeg vil da ikke håbe for dig at de så vokser den, medmindre du selvfølgelig er blevet bedøvet først

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marianne.risom skriver:

He he. Jeg vil da ikke håbe for dig at de så vokser den, medmindre du selvfølgelig er blevet bedøvet først

tror heldigvis ikke det bliver nødvendigt for dem at "ordne mig"

Tror mest det er tiltænkt kvinder med større "intimbuketter" end den jeg render rundt med

Anmeld

1. februar 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Tror mest det er tiltænkt kvinder med større "intimbuketter" end den jeg render rundt med

Haha.. Hvor morsomt.. Får du afvide i dag hvornår du skal have pks? Spændende..

Anmeld

1. februar 2010

Corn

Og her sidder jeg og er bekymret over hvordan jeg skal komme til at fjerne hår på mine lange ben, når nu jeg skal være højgravid om sommeren...

Det var ikke et problem ved de to andre fødsler, da det var feb og marts børn... Der lod jeg bare stå til

Men den går altså ikke til sommer

Anmeld

1. februar 2010

lillemunk

Griner Ren luksus... så hul i de skære hul på en...
Pøj pøj i dag .

Anmeld

1. februar 2010

MM1987

Hej...

Havde da vidst ikke lige fået fulgt med, for havde ikke hørt du skal have PKS...

Synes det er godt du kan finde de gode ting ved og ikke mindst grine lidt af det...

Håber i får en god dato (hvis det findes) og at i finder alle fordelene ved det...

KNUS

Anmeld

1. februar 2010

tb

Caroline86 skriver:

de fjerner (desværre) kun de øverste hår, så det er ikke den pæneste barbering de giver én  held og lykke med PKS..

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.