Svag positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.711 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Molly23

Jeg testede igår og fik en meget svag streg frem, som er tydligst hvis man holder den op mod noget lys. Testede så igen her til morgen og den var negativ

Er der nogen af jer der har oplevet en svag positiv test og derefter en negativ - og så stadig været gravide?

Jeg har haft en underlig fornemmelse de sidste par uger og har vildt ømme bryster, så det kom ikke bag på mig da jeg fik en svag positiv test - og blev selvfølgelig ked af det og overrasket da den så var negativ her til morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Valle81

Molly23 skriver:

Jeg testede igår og fik en meget svag streg frem, som er tydligst hvis man holder den op mod noget lys. Testede så igen her til morgen og den var negativ

Er der nogen af jer der har oplevet en svag positiv test og derefter en negativ - og så stadig været gravide?

Jeg har haft en underlig fornemmelse de sidste par uger og har vildt ømme bryster, så det kom ikke bag på mig da jeg fik en svag positiv test - og blev selvfølgelig ked af det og overrasket da den så var negativ her til morgen.

Hey:0)

Prøv at tage et billede af testen og smid herind, hvis det er muligt at se noget på billedet, så er det nemmere at bedømme:0)

Men to streger plejer at være en positiv test:0)

Christina

Anmeld

1. februar 2010

Valle81

Molly23 skriver:

Og så prøv at tage en test om aftenene istedet for med morgenurin.

De gange jeg har testet har mine været meget svage og nærmest negative om morgenene, men om aftenene bragende positive:0)

Christin4

34+0

Anmeld

1. februar 2010

Molly23

Jeg kan desværre ikke tage et billede, da stregen ikke bliver tydlig nok til at kunne ses på billedet (har lige forsøgt). Stregen er tydligst når den holdes op imod noget lys.

Jeg vil forsøge at teste i aften så -  for at den vister en streg igen.

Anmeld

1. februar 2010

Valle81

Molly23 skriver:

Jeg kan desværre ikke tage et billede, da stregen ikke bliver tydlig nok til at kunne ses på billedet (har lige forsøgt). Stregen er tydligst når den holdes op imod noget lys.

Jeg vil forsøge at teste i aften så -  for at den vister en streg igen.

Jeg krydser også fingre:0) Alt hvad jeg kan.

Christina

Anmeld

1. februar 2010

Pocha

Molly23 skriver:

Er du gået over tid?? og hvis du er, hvor meget?

Forrige gang gik jeg 5 dage over tid, og de første par dage fik jeg svagt positiv test efter måske en halv time, men efter et par dage viste den ikke noget og på 5. dagen fik jeg mens.

Anmeld

1. februar 2010

Molly23

Ja jeg er gået 3 dage over tiden. Jeg er også bange for at min mens pludselig dukker op og de symptomer jeg har bare er optakt til mens og psykisk indbildning.

Anmeld

1. februar 2010

Koen.

Molly23 skriver:

hejsa..
jeg testede først meget svagt posetiv og de næste to morgener negativ, men så gik jeg til lægen og fik hende til at tjekke, da jeg havde alle symtomerne

Tanja 29 + 2

Anmeld

1. februar 2010

Molly23

tanjaj19 skriver:

hejsa..
jeg testede først meget svagt posetiv og de næste to morgener negativ, men så gik jeg til lægen og fik hende til at tjekke, da jeg havde alle symtomerne

Tanja 29 + 2

Det er jeg glad for at høre.

Håber også jeg kan teste posetiv igen. Ellers må jeg have fat i lægen hvis symptomerne fortsætter....

Anmeld

1. februar 2010

Tjuls

Da jeg skulle have Loke testede jeg positiv hjemme, men ved lægen negativ på 2 teste. Så det er vidst tit det kan drille i starten.. Men  for du får en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.