slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Jane31

Takker for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Janep

janey skriver:

Takker for hjælpen

så lidt

Anmeld

1. februar 2010

Mor til matilde og gustav

Janep skriver:

så lidt

ked af af at skuffe jer, så kan slimproppen godt gå lang tid før man overhovedet føder, min er røget for snart en uges tid siden og der er desværre stadig ikke sket noget, men måske nogle der er mere heldige end mig

Anmeld

1. februar 2010

Janep

marie pus skriver:

ked af af at skuffe jer, så kan slimproppen godt gå lang tid før man overhovedet føder, min er røget for snart en uges tid siden og der er desværre stadig ikke sket noget, men måske nogle der er mere heldige end mig

jah ved godt det ikk nødvendighvis er et tegn på fødsel
læste at den kan gå 6 uger før man føder

men for nogen går fødsel jo igang nogle timer efter.

Krydser fingre for at din bebs snart vil ud også

Anmeld

1. februar 2010

Mor til matilde og gustav

Janep skriver:

jah ved godt det ikk nødvendighvis er et tegn på fødsel
læste at den kan gå 6 uger før man føder

men for nogen går fødsel jo igang nogle timer efter.

Krydser fingre for at din bebs snart vil ud også

årh tak ja jeg håber også der snart sker noget her, men jeg håber da også du er heldig at der snart sker noget hos digkrydser fingre for der sker noget snartog lad os ikke håbe at vi skal vente 6uger, jeg kommer så ikke til at gå så længe men jeg synes da også 14dage er længe

Anmeld

1. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Tak for hjælpen!

Så tror jeg at min er røget? I går aftes havde jeg, som du beskrev, en meget tyk udflod, som var, ja, gummiagtig og der var lidt brunt i... Tænkte det nok var lidt blod... Men jeg har dog kun plukveer her til formiddag, ingen der niver eller noget, såh

Men jeg for at du snart går i gang!

Sabrina

Anmeld

1. februar 2010

Janep

marie pus skriver:

årh tak ja jeg håber også der snart sker noget her, men jeg håber da også du er heldig at der snart sker noget hos digkrydser fingre for der sker noget snartog lad os ikke håbe at vi skal vente 6uger, jeg kommer så ikke til at gå så længe men jeg synes da også 14dage er længe

jah du er os lidt tættere på termin end jeg er

men jeg fødte min datter 3 uger før tid, så tænkte at junior måske os kom lidt før

Anmeld

1. februar 2010

Janep

Sabrina17 skriver:

Tak for hjælpen!

Så tror jeg at min er røget? I går aftes havde jeg, som du beskrev, en meget tyk udflod, som var, ja, gummiagtig og der var lidt brunt i... Tænkte det nok var lidt blod... Men jeg har dog kun plukveer her til formiddag, ingen der niver eller noget, såh

Men jeg for at du snart går i gang!

Sabrina

det kan godt være det var den så

men her er der heller ikk andet end plukveer endnu.

puster liii lidt vestøv til dig

kan jo være det hjælper

Anmeld

1. februar 2010

Morsnarttil2?

Ihh hvor spændene!

Her med vores yngste fra juni, gik min slimprop om lørdagen, og onsdag gik vandet, og hun kom 9 timer efter. (15 dage før termin).

Har dog også læst at der kan gå lang tid før man går igang..

Men det vil tiden jo vise.. Pøj pøj med det!

Anmeld

1. februar 2010

Janep

Morsnarttil2? skriver:

Ihh hvor spændene!

Her med vores yngste fra juni, gik min slimprop om lørdagen, og onsdag gik vandet, og hun kom 9 timer efter. (15 dage før termin).

Har dog også læst at der kan gå lang tid før man går igang..

Men det vil tiden jo vise.. Pøj pøj med det!

jah jeg er også selv meget spændt nu heh

dog egentlig ikk så smart da jeg har en time til sygehuset og så med ale den sne. men skidt med det. er bare glad for at min lille bebs (forhåbentligt) snart kommer ud til sin moar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.