I disse sne-tider, da Malucca var Fine inde i sin 1 værelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Klumpe-dumpe

Sad lige og kikkede mine foto på fjæsen, da Camilla har lavet "like this photo" som jeg slet ikke kan finde fotoet på

Nåh men jeg faldt så over et foto. -Og da jeg ikke tror, I har set mig gravid vil jeg lige dele dette foto.

Det er fra den 21 feb. 2009. altså 4 dage før Malucca kom til verden. (Da hun var i maven hed hun KUN Fine, eller først hed hun jo Elliot, da jeg var sikker på det var en dreng, men da så Eva ringede og fortalte resultater med moderkagebiopisen og at det var en pige, kom hun til at hedder Fine)

Men her var jeg sneet inde oppe ved mine forældre.

Det er mig til venstre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Milka

jeg kunne lide billedet af dig i dit ishockeygear

hvor var du smuk gravid! men hvad skete der så, 4 dage senere? gik vandet bare alt for tidligt, eller?

Anmeld

31. januar 2010

Klumpe-dumpe

Arh.... Ja selvf. er det foto

Nej altså tirsdag den 24, sad jeg jo og heppede på et par visse bøtter der skulle komme til verden, og så skulle jeg til scanning, det var jeg 2 gange om ugen. Da Malucca ikke voksede som hun skulle.

Så fik foretaget ctg (det bælte om maven) samt, flowet i navlesnorren, og i hendes hjerne, samt vækstscanning. Da Eva havde været på ferie i uge 8 hvor jeg skulle ha´vækstscanning. (gør de jo kun hver 14. dag pga. ellers kan de ikke se hvor meget de er vokset) men Eva ville lige tjekke det, da det var 3 uger siden sidst hun havde målt og "vejet" Malucca.  -og fordi lægen ugen før havde fået Malucca til at veje 1785g. og så ville M pludselig ha´sprunget sin egen kurve med ca 500g. någ men Eva vejede hende så, og fik hende kun til at være 1421, så det vil sige M kun havde taget 100g på, på 3 uger, så Eva spurgte om jeg ikke synes vi skulle få hende ud... (hvortil jeg svare jo, men ikke i næste uge for der har jeg selv fødselsdag.*FNIS*) men det blev så sat til jeg skulle sættes igang dagen efter altså den 25. og vuptil fik 2 piller kl. 10.00 og så skal jeg lover får jeg fik veer MED det samme... men kl. 16.10 kunne Malucca ikke følge med mere, hendes hjerterytme faldt så meget og kom ikke op igen, så derfor blev det til (gult) akut kejsersnit. -og ud kom Malucca kl. 16.27 på 1395g.

( Det viste sig jeg havde haft en del blodpropper i min moderkage, og den var ekstrem lille 220g, derfor havde hun ikke kunne få nærring)

Nåh det blev da en lang smørre

Anmeld

31. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg kunne lide billedet af dig i dit ishockeygear

hvor var du smuk gravid! men hvad skete der så, 4 dage senere? gik vandet bare alt for tidligt, eller?

Kan stadig ikke finde det foto

Anmeld

1. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Arh.... Ja selvf. er det foto

Nej altså tirsdag den 24, sad jeg jo og heppede på et par visse bøtter der skulle komme til verden, og så skulle jeg til scanning, det var jeg 2 gange om ugen. Da Malucca ikke voksede som hun skulle.

Så fik foretaget ctg (det bælte om maven) samt, flowet i navlesnorren, og i hendes hjerne, samt vækstscanning. Da Eva havde været på ferie i uge 8 hvor jeg skulle ha´vækstscanning. (gør de jo kun hver 14. dag pga. ellers kan de ikke se hvor meget de er vokset) men Eva ville lige tjekke det, da det var 3 uger siden sidst hun havde målt og "vejet" Malucca.  -og fordi lægen ugen før havde fået Malucca til at veje 1785g. og så ville M pludselig ha´sprunget sin egen kurve med ca 500g. någ men Eva vejede hende så, og fik hende kun til at være 1421, så det vil sige M kun havde taget 100g på, på 3 uger, så Eva spurgte om jeg ikke synes vi skulle få hende ud... (hvortil jeg svare jo, men ikke i næste uge for der har jeg selv fødselsdag.*FNIS*) men det blev så sat til jeg skulle sættes igang dagen efter altså den 25. og vuptil fik 2 piller kl. 10.00 og så skal jeg lover får jeg fik veer MED det samme... men kl. 16.10 kunne Malucca ikke følge med mere, hendes hjerterytme faldt så meget og kom ikke op igen, så derfor blev det til (gult) akut kejsersnit. -og ud kom Malucca kl. 16.27 på 1395g.

( Det viste sig jeg havde haft en del blodpropper i min moderkage, og den var ekstrem lille 220g, derfor havde hun ikke kunne få nærring)

Nåh det blev da en lang smørre

hold da op trine, hvor er det godt at malucca er sund og rask og glad idag

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

Tak fordi du lige huskede at informere os om at det var dig til venstre på billedet for man kunne så nemt komme i tvivl

Hvor er det godt at lille Malucca er kommet så godt igennem den hårde start på livet. Hun er en sand lille engel. Så dejlig og utrolig smuk. Kan slet ikke stå for hende!

Anmeld

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

hold da op trine, hvor er det godt at malucca er sund og rask og glad idag

Ja lige præcis. Er også doktor Eva evig taknemmelig <3

Anmeld

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Tak fordi du lige huskede at informere os om at det var dig til venstre på billedet for man kunne så nemt komme i tvivl

Hvor er det godt at lille Malucca er kommet så godt igennem den hårde start på livet. Hun er en sand lille engel. Så dejlig og utrolig smuk. Kan slet ikke stå for hende!

Jo man kunne jo komme i tvivl, da både blegheden og formen på maven er det samme; )

Ja hun er en sand fighter det bette skind. -tak for de dejlige ord. Jeg synes jo også hun er det smukkeste der findes; )

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Du er så fin, Trine...............gravide kvinder er de smukkeste, synes jeg.

Tænk at lille Malutski har ligget derinde..........det er ikke til at tro.

Knus Mette

Anmeld

1. februar 2010

susan82

Jaaa, husker det som det var i går  

Syntes lige jeg var til kaffe og du skulle ind og føde næste dag.....det er snart 1 år siden....VILDT!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.