Arh.... Ja selvf. er det foto
Nej altså tirsdag den 24, sad jeg jo og heppede på et par visse bøtter der skulle komme til verden, og så skulle jeg til scanning, det var jeg 2 gange om ugen. Da Malucca ikke voksede som hun skulle.
Så fik foretaget ctg (det bælte om maven) samt, flowet i navlesnorren, og i hendes hjerne, samt vækstscanning. Da Eva havde været på ferie i uge 8 hvor jeg skulle ha´vækstscanning. (gør de jo kun hver 14. dag pga. ellers kan de ikke se hvor meget de er vokset) men Eva ville lige tjekke det, da det var 3 uger siden sidst hun havde målt og "vejet" Malucca. -og fordi lægen ugen før havde fået Malucca til at veje 1785g. og så ville M pludselig ha´sprunget sin egen kurve med ca 500g. någ men Eva vejede hende så, og fik hende kun til at være 1421, så det vil sige M kun havde taget 100g på, på 3 uger, så Eva spurgte om jeg ikke synes vi skulle få hende ud... (hvortil jeg svare jo, men ikke i næste uge for der har jeg selv fødselsdag.*FNIS*) men det blev så sat til jeg skulle sættes igang dagen efter altså den 25. og vuptil fik 2 piller kl. 10.00 og så skal jeg lover får jeg fik veer MED det samme... men kl. 16.10 kunne Malucca ikke følge med mere, hendes hjerterytme faldt så meget og kom ikke op igen, så derfor blev det til (gult) akut kejsersnit. -og ud kom Malucca kl. 16.27 på 1395g.
( Det viste sig jeg havde haft en del blodpropper i min moderkage, og den var ekstrem lille 220g, derfor havde hun ikke kunne få nærring)
Nåh det blev da en lang smørre 
Anmeld