Ferie med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

helora

Vi skal i gang med at planlægge sommerferien og kunne godt tænke os at bruge en uge et sted i Europa sammen med vores to piger, som er fyldt 3 år på det tidspunkt. Ferien skal klart være på børnenes præmisser, så jeg forestiller mig noget med sol og strand. Det store dilemma er nok, at det jo godt kan blive for varmt for de små, hvis vi drager mod syd i juli/august.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle af jeres erfaringer og eventuelt tips til rigtig gode og børnevenlige steder. Så kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Christinahr

Da den store var halvandet var vi på campingferie i Italien - lige midt i Juli. Det var såååå perfekt. Vi boede i et lejet telt, men man kan også leje campingvognslignende ting eller hytter. Derfor tager vi afsted igen i år, denne gang med en på 3 et halvt og en på halvandet.

Der er flere selskaber men f.eks. vancansolei.com. De har mange store campingpladser rundt om i Europa.

Det jeg synes der er specielt godt ved campingferie er:

- Der er lgeplads, store pools, strand, aftenunderholdning både til børn og voksne
- De skal ikke sidde på et hotelværelse, men kan rende rundt på pladen omkring teltet og spille bold ell. lign
- Prisen. Vi køre selv og skal inkl telt i 2 uger og kørsel betale ca 8000 kr for 2 ugers ferie i Italien og vi er 4 mennekser.

Det er også muligt at flyve, tage bus eller komme med tog til rigtig mange af disse campingpladser hvis man ikke er til kør-selv

Anmeld

31. januar 2010

helora

Hmm, det lyder slet ikke tosset. Jeg har nemlig lidt svært ved at forestille mig at skulle bo på hotel med to unger, der har ekstremt meget krudt i r....

Det lyder bestemt som noget vi må kigge nærmere på. Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.