Arier fra Anna.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

anna-jonas

Altså, sidder lige og får et billigt grin..................og bli'r varm om hjertet.

Vi har haft gæster iaften, fordi vi har holdt Jan's fødselsdag...............så Anna er stadig vågen (hun holder fri imorgen). Nå, Men hun sidder og leger med nogle nye små eventyr figurer hun har fået...........................og bryder ud i, hvad der lyder som en arie..........hvor hun synger bl.a............" Neeeejjjjjj, jeg skal lave pølselort på toilettet..............som en riiiiiiigtiiiig priiiinsesseeeee". Altså.................sikke en sang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Klumpe-dumpe

Hun er så dejlig smukke Anna.

og festlig sang.

Anmeld

31. januar 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Altså, sidder lige og får et billigt grin..................og bli'r varm om hjertet.

Vi har haft gæster iaften, fordi vi har holdt Jan's fødselsdag...............så Anna er stadig vågen (hun holder fri imorgen). Nå, Men hun sidder og leger med nogle nye små eventyr figurer hun har fået...........................og bryder ud i, hvad der lyder som en arie..........hvor hun synger bl.a............" Neeeejjjjjj, jeg skal lave pølselort på toilettet..............som en riiiiiiigtiiiig priiiinsesseeeee". Altså.................sikke en sang.

Hihihi....Sikke noget altså

En rigtig nutids prinsesse

Anmeld

31. januar 2010

JustAnotherName

Kan lige se hende for mig ...hahaha. Hvor er hun altså herlig.

Det er så sjovt, når børn er sjove helt uden at ane det eller have til hensigt at ville være det. Hun er simpelthen skøn, din lille Anna.

Anmeld

31. januar 2010

oo

GENIALT! den sang ville jeg købe hvis den kom ud på cd!

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Hahaha det er fandeme humor

TINA 

Anmeld

1. februar 2010

Bondepigen

Ja der kan man bare se...Prinsesser laver osse pølser....

Hahaha, fed sang!!!!

Anmeld

1. februar 2010

Ida.

1. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Hihiiii hvor er hun skisme bare for herlig altså, fnis

STORT TILLYKKE med din mand idag   - Hvad sagde han til gaven ???

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Vinker skriver:

Hihiiii hvor er hun skisme bare for herlig altså, fnis

STORT TILLYKKE med din mand idag   - Hvad sagde han til gaven ???

Ja..........og meget overrasket. Fra børnene havde jeg købt en bokse-sandsæk og boksehandsker..........og det blev han lige så overrasket og glad for. Han har snakket om sådan en sandsæk i halve år nu..........så syntes jeg at han skulle ha' den. Måske han får en krop som Kessler (hedder han ikke det???)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.