Størrelse på Lidl´s bleer (Toujours)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.203 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

Tynen

Kan det virkelig passe at Nr. 5 (Kan ikke huske kg. men pakken er blå) kun findes som pants?

Kommer ikke så tit i Lidl, så ved ikke om de alm. bleer bare har været udsolgt i den størrelse.

Trine - Ny fan af Lidl´s bleer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

finkedinke

nej de er både som pants og almindelige bleer. Vi bruger dem selv og er super glade for begge typer.
Vi plejer at handle i Lidl i Ishøj og det sker at enten pants eller alm er udsolgt, dog aldrig samtidig.

Anmeld

12. maj 2008

Tynen

Tusinde tak for dit hurtige svar :)

Lidl ligger lidt langt væk fra os, så orkede ikke at køre forgæves hvis de ikke fandtes.

Skal lige en smut forbi imorgen så - Er ikke så glad for de pants til Stella :)

Anmeld

12. maj 2008

finkedinke

Vi bor også ret langt væk fra lidl omkring 30-40 km. Men de er så billige at vi planlægger indkøb til mellem 7 og 14 dage inden vi kører afsted. Så køber vi bleer i stor stil.
Jeg har forresten ikke aktier i lidl:-)

Anmeld

13. maj 2008

Balderson

Hej

Åhhh, så har jeg lige et spørgsmål, ang. de bleer fra Lidl..

Nemlig om de også er ok til drenge?

Spørger fordi at míne veninder der har drenge siger at de ikke kan bruge dem, men de af mine veninder der har piger roser de bleer..

Så de gider ikke købe de dyre pampers el. libero...

Hvad er jeres erfaring?

Mvh

Anmeld

13. maj 2008

xxx

[citat][f][småt]Balderson skriver:[/småt][/f] Hej Åhhh, så har jeg lige et spørgsmål, ang. de bleer fra Lidl.. Nemlig om de også er ok til drenge? Spørger fordi at míne veninder der har drenge siger at de ikke kan bruge dem, men de af mine veninder der har piger roser de bleer.. Så de gider ikke købe de dyre pampers el. libero... Hvad er jeres erfaring? Mvh[/citat] Jeg bruger kun Lidl's bleer til både min pige og dreng, og vi har ikke haft nogen problemer med dem, men der er da ikke andet for end at prøve dem, en pakke koster jo kun omkring de 65 kr. Hilsen Christina

Anmeld

13. maj 2008

Tullebobs

Balderson skriver:

Hej

Åhhh, så har jeg lige et spørgsmål, ang. de bleer fra Lidl..

Nemlig om de også er ok til drenge?

Spørger fordi at míne veninder der har drenge siger at de ikke kan bruge dem, men de af mine veninder der har piger roser de bleer..

Så de gider ikke købe de dyre pampers el. libero...

Hvad er jeres erfaring?

Mvh

Hejsa

Jeg kan så anbefale Aldis bleer til drenge - her er de, de eneste (sammen med Huggies) der kan holde Simon tør om natten;)
Nu bruger han den største str, og der får man 70 bleer til 99 kr, og jo mindre bleerne er des flere får man i pakken, så det er rigtig billigt og samtidig fin kvalitet...

Kh Trine

Anmeld

13. maj 2008

Balderson

Hej tøser

Tak for jeres svar :)

Så når det er min tur, så springer jeg ud i det og køber dem fra Lidl el. Aldi :)

For der er godt nok penge at sparer i forhold til at købe pampers og libero...

Mvh

Anmeld

13. maj 2008

Tynen

Har de også Toujours bleer i Aldi?!

Det er næsten for godt til at være sandt!
Billigere bleer og kortere kørsel end hvis jeg skulle handle Libero som jeg plejer.

Dælme ærgeligt at jeg ikke havde opdaget de bleer noget før.
De er bare så gode!
Og så er det jo altid et hit at man ikke skal af med 279,- kr. for 3 pakker :)

Anmeld

13. maj 2008

Tullebobs

Tynen skriver:

Har de også Toujours bleer i Aldi?!

Det er næsten for godt til at være sandt!
Billigere bleer og kortere kørsel end hvis jeg skulle handle Libero som jeg plejer.

Dælme ærgeligt at jeg ikke havde opdaget de bleer noget før.
De er bare så gode!
Og så er det jo altid et hit at man ikke skal af med 279,- kr. for 3 pakker :)

Hejsa

Nej ikke Toujours, bleerne i Aldi hedder Vibelle, men de er bare så gode;) De har flere gang vundet tests, så jeg kan kun anbefale, at I prøver dem. Og så har jeg forresten aldrig været ude for at de har været udsolgt.

kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.