Problemer med en fyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Anonym trådstarter

hej piger.

jeg ser en fyr og vi smser dagligt når han er på arbejdet. i weekende har han været på tur med nogle venner og jeg har ik fået ret mange sms er fra ham. i går fik jeg 3 og i dag fik jeg 1. jeg er så bange for han bruger mig som tidsfordriv når han er på arbejdet for at gøre dagen mere spændende. han er sød men svær at komme ind på livet på så jeg ved ik hva han tænker om mig andet end han synes jeg er sød. han skriver ik så mange søde ting til mig det er mere frække ting som ligger åp til sex. jeg vil heller ikk skræmme ham væk og spørge? er bare blevet lidt usikker *S* jeg skriver tit til han at jeg synes han er dejlig men får det sjældent igen. er mænd bare sådan forsigtige i starten el? jeg har ikke kendt så mange mænd og spørger jer nu da jeg ik ved hvad jeg skal tænke. måske jeg lægger for meget i det men de sidste tid har vi jo skrevet så meget og så pluslig hører jeg ik så meeget mere.  håber i kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

hej piger.

jeg ser en fyr og vi smser dagligt når han er på arbejdet. i weekende har han været på tur med nogle venner og jeg har ik fået ret mange sms er fra ham. i går fik jeg 3 og i dag fik jeg 1. jeg er så bange for han bruger mig som tidsfordriv når han er på arbejdet for at gøre dagen mere spændende. han er sød men svær at komme ind på livet på så jeg ved ik hva han tænker om mig andet end han synes jeg er sød. han skriver ik så mange søde ting til mig det er mere frække ting som ligger åp til sex. jeg vil heller ikk skræmme ham væk og spørge? er bare blevet lidt usikker *S* jeg skriver tit til han at jeg synes han er dejlig men får det sjældent igen. er mænd bare sådan forsigtige i starten el? jeg har ikke kendt så mange mænd og spørger jer nu da jeg ik ved hvad jeg skal tænke. måske jeg lægger for meget i det men de sidste tid har vi jo skrevet så meget og så pluslig hører jeg ik så meeget mere.  håber i kan hjælpe mig?

Hvis han bare skriver ting der ligger op til sex, Er der ingen tvivl om hva denne fyr vil med dig, Han VIL kun i bukserne på dig.

Han skriver kun med dig for at få noget, Undskyld jeg skriver det så direkte og så dømmende, MEN Det lyder kun til at det er det han vil, Han Skriver næsten ikk til dig her i weekenden ( måske har han måske en anden pige/kvinde han skrive med som han har været sammen med i weekenden, Ikk for at gøre dig ked eller noget)  

Knus Lone

Anmeld

31. januar 2010

katti24

det er jeg osse bange for er det eneste han vil, men tag dog snakken med ham og hør hvad han vil, og så må du jo tage den derfra

Anmeld

1. februar 2010

@spire

Har selv prøvet det så ofte før.. Må give de andre piger ret.. Han er bare ude efter sex, uden tvivl.. Læs bogen 'han er bare ikke så vild med dig'... Den fortæller en masse gode ting, man egentlig godt ved, men bare ikke tænker over tror jeg...

Tænk på dig selv, og find en anden fyr hvor du ikke tvivler på ham allerede...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.