Flagkagen og de 7 små kager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var så min fars fødselsdag. Han ville jo rigtig gerne have kage. Og min far ville jo gerne have CHOKO MED CHOKO og eftersom vi kun blev 8 og det måske kun var halvdelens favoritkage, så blev jeg sådan lidt. hmm. Så gad jeg næsten ikke lave en kage der kun blev halvt spist.

Så fandt jeg på at lave 8 mindre kager. En større til min far og små til gæsterne. Spurgte hver enkelt gæst om ynglingsfyld og så lavede jeg dem ellers.

De blev så lidt større, færdig end jeg havde regnet med, så gæsterne fik kage med hjem og min far, har gemt flagkagen til hans kontor mandag

- Det var et nooooget større arbejde end jeg lige havde regnet med, men at se min fars ansigt, grin og smil over flagkagen og de 8 små kager, var det HELE værd Helt fantastisk. Og efter som det var bedstelars, der skulle have kagerne, så var det Idun der fik lov til at lave blomster, så hun også var med.

Trin for trin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Munder

Hvor er de bare gode! Det er altså en super ide

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Hvor er de finde. og en kanon ide synes jeg.

Anmeld

31. januar 2010

BinaMor

mm.. lækker lækker.

og god idé

Anmeld

31. januar 2010

Anasmor

Sikke et overskud, og supert resultat... hvor er de bare gode... du må have haft alle små skåle i brug ...

Kh Stinna

Anmeld

31. januar 2010

Vial

Waauv de er flotte. Sikke et overskud.

Nu tænker jeg jo, at vi står lidt samme sted: Kvalme og træthed. Så endnu mere  for den udfordring..

Og så håber jeg, at jeg en dag møder dig i et selskab, hvor du har lavet kager  

(den der svoger er han stadig single.....fløjte fløjte).

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Hvor er de fine. Og smart lavet på den måde

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Sikke et overskud, og supert resultat... hvor er de bare gode... du må have haft alle små skåle i brug ...

Kh Stinna

HAHA Det var skålene, der afgjorde størrelsen... For det var de eneste skåle jeg har, der er samme størrelse. (har faktisk 9 af dem, så jeg kunne have lavet et par stykker mere).

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Waauv de er flotte. Sikke et overskud.

Nu tænker jeg jo, at vi står lidt samme sted: Kvalme og træthed. Så endnu mere  for den udfordring..

Og så håber jeg, at jeg en dag møder dig i et selskab, hvor du har lavet kager  

(den der svoger er han stadig single.....fløjte fløjte).

Altså mht kvalme, træthed, alt det shite med min mor og det, så når jeg tager mig tid til det med kager, så er det afslapning, selvom det er hårdt. Jeg laver tit kage-terapi, når jeg er nede. Så klarer jeg tankerne på den måde.

Men jeg laver også kager, når jeg er glad og har overskud..

Og ja, du må se at få født de der tvillinger (ca samtidig med mit fnug) også score min svoger

Anmeld

31. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså mht kvalme, træthed, alt det shite med min mor og det, så når jeg tager mig tid til det med kager, så er det afslapning, selvom det er hårdt. Jeg laver tit kage-terapi, når jeg er nede. Så klarer jeg tankerne på den måde.

Men jeg laver også kager, når jeg er glad og har overskud..

Og ja, du må se at få født de der tvillinger (ca samtidig med mit fnug) også score min svoger

Det er bare en aftale.

Min kageterapi går mest ud på bare at spise dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.