Åååh de tænder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

hc=k

Jeg hader tænder... Ja jeg HADER tænder.

Kristopher er ved at få nr 5 tand på 5 uger og han er simplthen bare så ked af det. Han vil ikke sove, han vil ikke spise, han vil ingenting andet end at skrige og være sur.
Igår da vi var hjemme hos hans farmor var han heller ikke helt på toppen, meeen ja som svigermødre jo kan være så skulle hun lige trykke på de rigtige knapper så jeg var lige ved at eksplodere omkring 10000 gange.

Åh hvor er det hele bare træls lige nu

Nå men ja jeg ville ikke noget med det her indlæg andet end at brokke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Barbamama

hc=k skriver:

Kristopher er ved at få nr 5 tand på 5 uger og han er simplthen bare så ked af det. Han vil ikke sove, han vil ikke spise, han vil ingenting andet end at skrige og være sur.
Igår da vi var hjemme hos hans farmor var han heller ikke helt på toppen, meeen ja som svigermødre jo kan være så skulle hun lige trykke på de rigtige knapper så jeg var lige ved at eksplodere omkring 10000 gange.

Har du prøvet gumme-dråber fra Matas?

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Ja her hader vi os tænder men nu har han fået de 8 så satser vi lige på en pause  Men ja de tænder er bare onde ved dem.

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Vi har heldigvis ikke rigtig mærket til de dumme tænder med sådan noget pyleri osv. Men forstår godt dem der bliver kede osv, er selv ved at få visdoms tænder, og det gør sgu ondt

Men da han så lige fik sådan ca alle hans kindtænder på engang, der fik han godt nok lidt feber, men var hurtig over. Jeg troede godt nok også det var sket da jeg så de alle kom på engang.

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

michella80 skriver:

Har du prøvet gumme-dråber fra Matas?

Nej jeg har ikke prøvet dem og jeg vil heller ikke gøre det. Jeg snakkede med en tandlæge som sagde at det var en rigtig dårlig ide at give det til små børn fordi de sliger det og det er ikke særlig sundt.

Anmeld

1. februar 2010

Tulle28

Jeg har ingen forstand på det overhovedet - men sad og læste sidste nummer af Gravid forleden og der var en rangle med violrod, som skulle være gode for dem at gnaske i, fordi den har en bedøvende effekt... Måske et forsøg værd?

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Tulle28 skriver:

Jeg har ingen forstand på det overhovedet - men sad og læste sidste nummer af Gravid forleden og der var en rangle med violrod, som skulle være gode for dem at gnaske i, fordi den har en bedøvende effekt... Måske et forsøg værd?

Jaaa både og. Han gider slet ikke sådan noget, men ja jeg har også hørt at det skulle være rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.